البته ابتسام عزیز من به این خاطر از علت همسر استفاده کردم که خواستم به آن آقای همکار بگویم که البته شما هیچ قصد و منظوری بدی نداشتید و من هم متوجه قصد و منظور بدی نشدم و چون همسر من هم مثل سایر بقیه نسبت به همسرش حساسیت هایی دارد و طبیعی است، این روند تکرار نشود.
چون اگر آقای همکار متهم شوند به اینکه از روی عمد به یک خانم متاهل هدیه داده اند خوب از کار کردن با آن دچار مشکل خواهد بود. و معمولا در محیطهای کاری خیلی اختیار دست خود فرد نیست که با چه کسی کار کند و با چه کسی نکند.
و اگر موضوع را نزد رئیس یا مدیری عنوان کند که نمی خواد با این آقا همکار باشد، صددرصد دشمن تراشی شده و معمولا خانمها در چنین شرایطی قربانی می شوند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)