به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلام دوست عزیز
    به همدردی خوش اومدید
    اگه بخوام تو یه جمله و با اطمینان بهتون جواب بدم، اینه که؛
    خیر، این موضوع رو نمی فهمه.


    حالا دقیق تر بگید که گمان فهمیدن رو شما صرفا از طاقچه بالا گذاشتن طرف حدس زدید یا دلیل دیگری هم دارید؟1÷

  2. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (پنجشنبه 23 شهریور 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    سلام دوست عزیز
    به همدردی خوش اومدید
    اگه بخوام تو یه جمله و با اطمینان بهتون جواب بدم، اینه که؛
    خیر، این موضوع رو نمی فهمه.


    حالا دقیق تر بگید که گمان فهمیدن رو شما صرفا از طاقچه بالا گذاشتن طرف حدس زدید یا دلیل دیگری هم دارید؟1÷
    سلام تشکر میکنم از توجه شما

    نه توی خواب هم و همچنین بعضی مواقع احساس خودم و بعضی مواقع تصویر اون شخص که میاد تو ذهنم و ...

    من سعی میکنم همیشه در مورد دیگران خوب فکر کنم و احساسی نداشته باشم یا اگه داشتم احساس منفی نباشه ولی خوب بعضی مواقع این احساس منفیه ناگزیر ایجاد میشه و بعدش هم انعکاسش رو چند وقت بعد می بینم.

    بزارید یه مثال بزنم من با یکی از همکلاسیها مشکل پیدا کردم و چند وقت اعصابم از دستش خورد بود و توی ذهنم نکوهشش می کردم. بعد از یه مدت که گذشت این احساس من فروکش کرد ولی یه شب تو خواب دیدم داریم به شدت باهم دعوا می کنیم.

    یا با یکی از استادانم مواقعی که کلاس داشتم مثلا نیم ساعت قبل از کلاس یهو ناخوداگاه تصویرشون میومد تو ذهنم و من متوجه ایشون میشدم.

    از این جور موراد زیاد دارم که تعریف کنم و خیلی هم باعث شده در ارتباطهام محتاط باشم.

    دوستان من با کنکاش کردن خودم مشکلی ندارم ولی دوست داشتم می اومدید این تاثیرات افکار یا احساسات رو تو روابط با مثال هایی از خودتون تبیین می کردید که مثلا اگه من نوعی بیام به یکی فکر کنم در این حالت و این حالت ممکنه اون بهفمه.

    یه سوال اختصاصی هم از خانم ها دارم اینکه میگن خانم ها گیرندگی شون بالاست به چه معنی هست؟

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط جویای شخصیت!

    بزارید یه مثال بزنم من با یکی از همکلاسیها مشکل پیدا کردم و چند وقت اعصابم از دستش خورد بود و توی ذهنم نکوهشش می کردم. بعد از یه مدت که گذشت این احساس من فروکش کرد ولی یه شب تو خواب دیدم داریم به شدت باهم دعوا می کنیم.

    یا با یکی از استادانم مواقعی که کلاس داشتم مثلا نیم ساعت قبل از کلاس یهو ناخوداگاه تصویرشون میومد تو ذهنم و من متوجه ایشون میشدم.

    از این جور موراد زیاد دارم که تعریف کنم و خیلی هم باعث شده در ارتباطهام محتاط باشم.
    این دو تا مثالی که زدید احتمالا باید تاپ ترین مثالهای ذهنتون باشه. که ظاهرا کاملا عادی است.
    شما مدتها با کسی کشمکش داشتید، مشکل تموم شده اما هنوز ضمیر ناخودآگاه شما و روحتون درگیر اون مشکل بوده، پس خواب دیدید که بحث می کنید.
    این کجاش به گیرندگی و فرستندگی و فکر خوانی و ... ربط داره؟

    با استادتون کلاس دارید و خیلی عجیب نیست که حداقل نیم ساعت قبلش یادی ازشون بکنید !!

    من احساس می کنم یک وسواس خاصی دارید که بهتره درمانش کنید.
    راستش حرفهای من و بقیه دوستان چیز بخصوصی نداشت، چون سوال شما کلا یه جوریه!!
    اگر یکی از کارشناسها این جا را بخونه بهتر می تونه بگه اسم مشکل شما چیه و باید چیکار کنید.
    شاید وسواس؟؟


  5. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (شنبه 25 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسی تنوع طلبی در مردان
    توسط bahare.tanha در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 16:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.