به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم

    عزیزم کارشناسی ارشد خیلی ساده تر ازکارشناسیه. من خودمم تا فوقم رو رشته برق بودم و فکر کنم اگر اشتباه نکنم شما هم باید همین رشته باشین. سخت نگیرید، تو کارشناسی ارشد درسها ساده تر و خیلی کمتر از لیسانسه و تا چشم روهم بذارید تموم میشه. سمینار و پایان نامه هم که استاد خیلی کمک میکنه. البته باید استاد خوبی رو انتخاب کنید. ولی باور کن سختی های فوق خیلی خیلی کمتر از لیسانسه.

    شما کار خوبی کردی که سراغ دوست پسر نرفتی. من ادمه مذهبی نیستم و این حرف رو به خاطر مذهب نمیزنم. فقط کافیه توی این سایت بخونی که دخترها چه ضربه های شدیدی از این روابط میخورن.

    لذت زندگی رو با یه کار هنری، ورزش و یه جمع دوستای صمیمی که بتونی چند ساعتی در روز یا هفته رو کنارشون شاد باشی، حرف بزنی و ... داشته باش. عکاسی، نقاشی، ... اینها رشته هایین که توش میتونی شاد باشی

    کنار این درست به علایقت برس که بعد نگی دیر شده....

  2. 7 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (شنبه 25 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگیم سرد و بی روحه ولی سعی میکنم همسرم رو به زندگی برگردنم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 56
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 تیر 94, 05:38
  2. هر چی محبت می کنم و سعی می کنم مطیع همسرم باشم باز ناراضیه.کمکم کنید.
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 28 فروردین 94, 21:58
  3. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  4. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.