به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من اصلا در زندگی مشترک طعم عشق رو نچشیدم

    حرف زدن خیلی مهمه توی رابطه. شما باید یاد بگیری صحبت کردن رو و مهمتر از اون طرز صحبت کردن رو. معلومه حسابی اعتماد به نفستون رو از دست دادین.

    این حرف نزدنتون مخصوص همسرتونه یا با بقیه هم همینطورید؟ لطفا چند نمونه از بحت هاتون و موضوع هایی که شروع به بحث شده رو بگید تا دوستان بیشتر راهنمایی کنن

    لطفا سن خودتون و همسرتون و نحوه اشناییتون و شرایط زندگیتون رو هم بگید

  2. 3 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (شنبه 25 شهریور 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 شهریور 91 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1391-6-20
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    407
    سطح
    8
    Points: 407, Level: 8
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من اصلا در زندگی مشترک طعم عشق رو نچشیدم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mr6262
    حرف زدن خیلی مهمه توی رابطه. شما باید یاد بگیری صحبت کردن رو و مهمتر از اون طرز صحبت کردن رو. معلومه حسابی اعتماد به نفستون رو از دست دادین.

    این حرف نزدنتون مخصوص همسرتونه یا با بقیه هم همینطورید؟ لطفا چند نمونه از بحت هاتون و موضوع هایی که شروع به بحث شده رو بگید تا دوستان بیشتر راهنمایی کنن

    لطفا سن خودتون و همسرتون و نحوه اشناییتون و شرایط زندگیتون رو هم بگید
    سلام
    حرف نزدن فقط مختص به شوهرم میشه چون قبل صحبتش خیلی از من بد میگه و من خیلی ناراحت میشم یه طوری هست حرفاش که انگار دنیا روی سرم خراب میشه اویل عقدمون که حسابی فشارم میامد پایین حتی یه بار غش کردم از بس توی دلم خودمو خوردم.
    من متولد 63 هستم وشوهرم 61 .
    شوهرم یه بار آمد خواستگاریم ولی از من بخاطر اضافه وزنم خوشش نیامد. بعد گذشت 6 ماه دوبار پیام فرستاد که میخوام بیام ولی این بار من قبول نکردم تقریبا یک سال گذشت تا برای بار سوم
    آمد خواستگاری نمیدونم چی شد که به راحتی قبول کردم و با هم عقد کردیم .
    من کارمند هستم و شوهرم دبیر ریاضی. اصلا توی زندگیمون مشکل مالی نداریم شوهرم آدم اهل پیشرفت و استدلالی و منطقی هستش .
    بیشتر سر برنامه ریزی نکردن ، درست صحبت نکردن من درجمع خانواده اش ، نظم و انظباط، پیشرفت نکردن من ،بحث میکنه . خلاصه از یه موضوع کوچیک شروع میشه بعد تبدیل به سیل میشه .
    لطفا منو راهنمایی کنید اعتماد به نفسم بالا بره .


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.