به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    حتما فکرتون رو توی رفتارتون نشون دادید اگه با اون فکر نسبت به اون شخص احساس منفی پیدا کردید حتما بهش نشون دادید که اون شخص هم در جوابش باشما سرد برخورد کرده.به توصیه های پست قبلی توجه کنید.

    به نظر من کسی وجود نداره که همه آدما بتونن ذهنش رو بخونن.شاید بعضی از آدما نیروی خارق العاده داشته باشن و بتونن ذهن همه رو بخونن (مثلا افرادی که با آیت الله بهجت برخورد داشتن میگفتن شخصیت واقعی آدما رو با یک نگاه تشخیص میده) ولی هیچ آدمی وجود نداره که همه بتونن ذهنش رو بخونن (اونم آدمای عادی) اگه همه ذهنت رو میخونن مطمئن باش هرچی تو ذهنت هست رو داری بهشون نشون میدی!

  2. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 25 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    یه سوال:
    تا حالا شده تصویر یه شخصی بیاد تو ذهنتون؟ مثلا وقتی اون بعدش یه اس ام اس داده یا زنگ زده یا داشته ایمیل شما رو میخونده و از این جور موارد؟

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلام دوست عزیز
    به همدردی خوش اومدید
    اگه بخوام تو یه جمله و با اطمینان بهتون جواب بدم، اینه که؛
    خیر، این موضوع رو نمی فهمه.


    حالا دقیق تر بگید که گمان فهمیدن رو شما صرفا از طاقچه بالا گذاشتن طرف حدس زدید یا دلیل دیگری هم دارید؟1÷

  5. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (شنبه 25 شهریور 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط blue sky
    سلام دوست عزیز
    به همدردی خوش اومدید
    اگه بخوام تو یه جمله و با اطمینان بهتون جواب بدم، اینه که؛
    خیر، این موضوع رو نمی فهمه.


    حالا دقیق تر بگید که گمان فهمیدن رو شما صرفا از طاقچه بالا گذاشتن طرف حدس زدید یا دلیل دیگری هم دارید؟1÷
    سلام تشکر میکنم از توجه شما

    نه توی خواب هم و همچنین بعضی مواقع احساس خودم و بعضی مواقع تصویر اون شخص که میاد تو ذهنم و ...

    من سعی میکنم همیشه در مورد دیگران خوب فکر کنم و احساسی نداشته باشم یا اگه داشتم احساس منفی نباشه ولی خوب بعضی مواقع این احساس منفیه ناگزیر ایجاد میشه و بعدش هم انعکاسش رو چند وقت بعد می بینم.

    بزارید یه مثال بزنم من با یکی از همکلاسیها مشکل پیدا کردم و چند وقت اعصابم از دستش خورد بود و توی ذهنم نکوهشش می کردم. بعد از یه مدت که گذشت این احساس من فروکش کرد ولی یه شب تو خواب دیدم داریم به شدت باهم دعوا می کنیم.

    یا با یکی از استادانم مواقعی که کلاس داشتم مثلا نیم ساعت قبل از کلاس یهو ناخوداگاه تصویرشون میومد تو ذهنم و من متوجه ایشون میشدم.

    از این جور موراد زیاد دارم که تعریف کنم و خیلی هم باعث شده در ارتباطهام محتاط باشم.

    دوستان من با کنکاش کردن خودم مشکلی ندارم ولی دوست داشتم می اومدید این تاثیرات افکار یا احساسات رو تو روابط با مثال هایی از خودتون تبیین می کردید که مثلا اگه من نوعی بیام به یکی فکر کنم در این حالت و این حالت ممکنه اون بهفمه.

    یه سوال اختصاصی هم از خانم ها دارم اینکه میگن خانم ها گیرندگی شون بالاست به چه معنی هست؟

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-6-02
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    679
    سطح
    13
    Points: 679, Level: 13
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    134

    تشکرشده 135 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟




    سلام جویای شخصیت عزیز
    تاپیکتونو که میخوندم یاده خودم افتادم چون منم مثل شما بعضی اوقات وقتی به یه چیزی با دقت تمرکزکنم واسم اتفاق میافته اینو بهش میگن قانون جذب که توی کتاب ومستند راز زیاد در موردش صحبت شده
    من خودمو بارها امتحان کردم برای بعضی چیزا فورا جواب میگیرم ولی بعضب موارد نه اونم یه نوع مهارت میخواد یه قدرت تجسم و تمرکز
    یه بار خودمو امتحان کردم مدتی بود از دوستی خبر نداشتم ولی همینجور که داشتم بهش فکر میکردم یهو دیدم خودش اس ام اس فرستاد
    یا خیلی چیزاهای دیگه که واسم اتفاق افتاده با همین قدرت تجسم و تمرکز ...

    البته این مبحث خیلی بحثش طولانیه که دراینجا نمیگنجه ولی اگه این موضوع ناراحتتتون کرده , برای افکار آزاردهنده سعی کنید با تکنیک توقف فکر باهاش مقابله کنید
    واز این مهارت و تمرکزی که دارین روی اهداف و خواسته های مثبت ازش استفاده کنید

    موفق باشید

  8. کاربر روبرو از پست مفید pardis 1995 تشکرکرده است .

    pardis 1995 (شنبه 25 شهریور 91)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    سلامی دوباره به همه دوستان

    امیدوارم آخر هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و هفته خوبی رو هم پیش رو داشته باشید.

    برای بیکار ها هم دعا کرده باشید کار گیرشون بیاد برن سر کار اینقدر نیان اینجا خیالات به هم ببافند.
    البته به شخص شخیصی برنخوره خودم رو میگم :P

    از pardis 1995 عزیز تشکر میکنم که نظرشون رو با یه خاطره گفتند.


    از سینگل دوباره تشکر می کنم.

    از فکور بزرگوار که اومدن و نظرات خیلی خوبی دادن باز تشکر میکنم امیدوارم غم غربت از دلشون بیرون بره. من خودم بشخصه هر وقت احساس غربت می کنم یاد عالم قبر می افتم و بعدش به خودم میگم این کجا و اون کجا. برای شادی روح همه رفتگان

    از این موضوعات که بگذریم دارم کم کم به یه نتایجی میرسم :cool:
    1- این سایت جو غالبش رو خانم ها تشکیل میدن و آقایون حضور خیلی کمرنگی دارند. باید یه فراخوان بدم آقایون محترم بیان نظر بدن
    2- شاید همونجور که قبلا گفتم موضوع انتخابی یا خیلی غیر معموله یا خیلی مسخره و یا هردو تاش باهم! سیصد تا بازدید داشته و انگشت شمار نظر دادند .
    3- تو چند پست نزدیک 10 - 12 تا سوال کردم و اکثر بی جواب موندند که این نشون میده که احتمالا این موضوع جاش اینجا نیست و اینکه کجاست؟ نمیدونم

  10. کاربر روبرو از پست مفید جویای شخصیت! تشکرکرده است .

    جویای شخصیت! (دوشنبه 27 شهریور 91)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط جویای شخصیت!

    بزارید یه مثال بزنم من با یکی از همکلاسیها مشکل پیدا کردم و چند وقت اعصابم از دستش خورد بود و توی ذهنم نکوهشش می کردم. بعد از یه مدت که گذشت این احساس من فروکش کرد ولی یه شب تو خواب دیدم داریم به شدت باهم دعوا می کنیم.

    یا با یکی از استادانم مواقعی که کلاس داشتم مثلا نیم ساعت قبل از کلاس یهو ناخوداگاه تصویرشون میومد تو ذهنم و من متوجه ایشون میشدم.

    از این جور موراد زیاد دارم که تعریف کنم و خیلی هم باعث شده در ارتباطهام محتاط باشم.
    این دو تا مثالی که زدید احتمالا باید تاپ ترین مثالهای ذهنتون باشه. که ظاهرا کاملا عادی است.
    شما مدتها با کسی کشمکش داشتید، مشکل تموم شده اما هنوز ضمیر ناخودآگاه شما و روحتون درگیر اون مشکل بوده، پس خواب دیدید که بحث می کنید.
    این کجاش به گیرندگی و فرستندگی و فکر خوانی و ... ربط داره؟

    با استادتون کلاس دارید و خیلی عجیب نیست که حداقل نیم ساعت قبلش یادی ازشون بکنید !!

    من احساس می کنم یک وسواس خاصی دارید که بهتره درمانش کنید.
    راستش حرفهای من و بقیه دوستان چیز بخصوصی نداشت، چون سوال شما کلا یه جوریه!!
    اگر یکی از کارشناسها این جا را بخونه بهتر می تونه بگه اسم مشکل شما چیه و باید چیکار کنید.
    شاید وسواس؟؟


  12. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (یکشنبه 26 شهریور 91)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    پیدا جان ممنون از پاسخ گویی تان

    راستش حرفهای من و بقیه دوستان چیز بخصوصی نداشت، چون سوال شما کلا یه جوریه!!
    تائید میشود.

  14. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    جویای شخصیت! گرامی

    لطفاً دقت داشته باشید که تاپیک حالت نظر سنجی پیدا نکند چون در این صورت به انجمن آزاد منتقل می شود . برای همین مسئله خود را دقیق و به صورت اول شخص مطرح کرده و پیش ببر .


    موفق باشید



    .

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (شنبه 25 شهریور 91)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 دی 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-6-02
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    679
    سطح
    13
    Points: 679, Level: 13
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    134

    تشکرشده 135 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟

    فکر میکنم خوندن خاطرات بقیه هم کمکتون میکنه;)

    http://www.hamdardi.net/thread-10533.html

  17. کاربر روبرو از پست مفید pardis 1995 تشکرکرده است .

    pardis 1995 (یکشنبه 26 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسی تنوع طلبی در مردان
    توسط bahare.tanha در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 16:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.