سلام زن امیدوار عزیز
آخه مشکل اینه که وقتی از موفقیتهات بخوای بگی متهم می شی به مغرور بودن
اون وقت میگن غرورش رو بشکنیم تا به هیچ چیزش افتخار نکنه
همه چیز رو ازش بگیریم، خوب بهتره داشته هامون رو قایم کنیم تا از دست حسودها در امان باشه و کسی ازمون نگیره![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)