سلام
به خاطر شرایطتتون متاسف شدم
قبول دارم که شرایط خیلی سختیه
من روان شناس نیستم که درست بتونم راهنمایی کنم
ولی ایشالله به زودی روانشناسای سایت جواب شما رو میدن
فقط خواستم بگم که مبادا به خاطر مشکلاتی که دارین
بخواین فقط به خاطر رهایی از اونا به هر طریق که شده ازدواج کنین
و خودتونو از چاله به چاه بندازین
نا امید نباشید که از گناهان کبیره ست
خانواده همه مدلش پیدا میشه
ولی شما هم به هرحال سهمی دارین تو ساختن زندگیتون
در اصل نقش اصلی به عهده شماست
دانشگاه رفتین؟
امکان دانشگاه رفتن و کارکردن و یا یاد گرفتن حرفه ای که بتونین هم سرتونو گرم کنین و هم
ازش پول در بیارین دارین؟
البته اگه بخواین میتونین داشته باشین
چون خواستن توانستن است
سعی کنین تو اجتماع باشین تا امکان ازدواجتون بیشتر فراهم باشه
در مورد این رابطه ای که توش هستین بیشتر بگین
چطور آشنا شدین
شرایطش چطوریه
روابطتون در چه حده؟
به نظرم اگر همسر شما از شهر دیگه ای باشه و شما هم به اون شهر نقل مکان کنین
خیلی بهتره چون زندگیتون کمتر درگیر مسائل خانوادتون میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)