یک مشکلی امروز پیش اومده که وقتی متنت رو می نویسی و ارسال می کنی، بجای اینکه متنت ارسال بشه کلمه
undefined
ارسال میشه!!!
واقعا خسته کننده است که بخواهی مجدد از اول تمام تن رو بنویسی.
هم اینکه بارها بارها ورود به سایت مختل میشه و نمی تونی وارد بشی!
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
یک مشکلی امروز پیش اومده که وقتی متنت رو می نویسی و ارسال می کنی، بجای اینکه متنت ارسال بشه کلمه
undefined
ارسال میشه!!!
واقعا خسته کننده است که بخواهی مجدد از اول تمام تن رو بنویسی.
هم اینکه بارها بارها ورود به سایت مختل میشه و نمی تونی وارد بشی!
هستی (شنبه 25 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)