راستی من تست اعتماد بنفسم دادم،جوابش این بود: شما فردی فاقد اعتماد بنفس هستید!
حالا موندم کدوم علته کدوم معلول؟ چون اعتماد به نفس ندارم رو خودم عیب میذارم یا چون عیب دارم و عیبمو به روم اوردن اعتماد بنفسم گرفته شده؟
تشکرشده 31 در 16 پست
راستی من تست اعتماد بنفسم دادم،جوابش این بود: شما فردی فاقد اعتماد بنفس هستید!
حالا موندم کدوم علته کدوم معلول؟ چون اعتماد به نفس ندارم رو خودم عیب میذارم یا چون عیب دارم و عیبمو به روم اوردن اعتماد بنفسم گرفته شده؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)