راستی من تست اعتماد بنفسم دادم،جوابش این بود: شما فردی فاقد اعتماد بنفس هستید!
حالا موندم کدوم علته کدوم معلول؟ چون اعتماد به نفس ندارم رو خودم عیب میذارم یا چون عیب دارم و عیبمو به روم اوردن اعتماد بنفسم گرفته شده؟