RE: شوهر وابسته به مادرش
سلام دوست من ....
اميد وارم روز و روزگار به وفق مراد شما باشه .
ميخواستم خدمتتون عرض كنم كه هر مردي احتياج به اين داره كه مشكلات يا ابراز علاقه به زندگيشو به يكي بيان كنه پس چه كسي بهتر از مادرش ؟
شما برادر داريد ؟ آيا برادر شما ازدواج كرده ؟ آيا وقتي ازدواج كردي به خونوادت احتياج نداري ديگه ؟ آيا مادر شوهر شما فكر نمي كنه كه پسرش چون ازدواج كرده و زن داره نبايد به مادرشون سر بزنه ؟ اگه دير به دير به مادرش سر بزنه اونوقت ميگن زن پسرم ، پسرم رو از من دور كرده ... .
بهد فكر نمي كنيد اين خودش تبديل به يه كدورت ميشه ؟ ....
البته اينو نبايد فراموش كرد كه وقتي چه پسر چه دختر با هم ازدواج ميكنن تا آخر عمرشون واسه هم هستن تو اين هيچ شكي نيست ... همه اينا بستگي به سياست خودتون تو خونوادتون داره .. تا حالا شده به شوهرتون بگيد زنگ بزنه خونه مادرش تا هر جفتتون با هم با اونا حرف بزنيد ...
حرف واسه گفتن زياده اما بهتره با عقل تصميم بگيريد .
موفق باشيد
حرفهاي نگفته ام رو اينجا بخون :
http://sokooooooot.blogfa.com/
علاقه مندی ها (Bookmarks)