چقدر خوبه که آدمها به اون بلوغ فکری برسن که وقتی می بینن مناسب هم نیستن با رعایت ادب و احترام از هم جدا شن.
اینطوری بهترین تصویر رو از خودشون برای فرزندشون می سازن، که شاید در کنار هم بودن فقط چهره شون رو پیش بچه خراب و بی اعتماد کنه.
درسته طلاق منفوره ولی نه برای هر زندگی ای.
کاش همسر من هم به این بلوغ رسیده بود.
کاش فکر نمی کرد که ازدواج و طلاق یک معالمه است که باید حداکثر برد رو درش داشته باشه.
یه لحظه بهتون حسودیم شد.
به هرحال براتون (خودتون، دخترتون و همسرتون) آرزوی بهترینها رو می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)