معمولا آقایون در دوران دوستی خیلی خیلی ایده ال خودشون رو نشون می دند.
در دوران نامزدی سعی می کنن تمام عیب و ایرادهاشون رو تا می تونن پنهان کنن.
در دوران عقد تلاششون اینه که عیب و ایرادات خانواده شون رو چنهان کنن.
بعد از ازدواج و زیر یه سقف رفتن تازه تمام ایرادات و مشکلات جوونه می زنه و رشد می کنه.
من نمی دونم این آقا که در دوران دوستی (که می دونه شما هیچ تعهد و منع قانونی ندارید)، روی شما دست بلند می کنه بعد از ازدواج و زیر یه سقف رفتن چی می خواد بشه!
لااقل از این طرزفکر خانواده ات که دوستی قبل از ازدواج رو جایز دونسته اند نهایت استفاده رو بکن و هم خودت و هم اون آقا رو از یه عمر جنگ اعصاب داشتن راحت کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)