عزیزم استرس نداشته باش،من نمیخوام بگم با پسرعموت ازدواج بکن یا نکن،بهترین آدمی که میتونه اینو تشخیص بده فقط خود خود تویی،بشین رو معیارات ،خودت ،طرف مقابلت،مشخصاتتون ،کلا همه چی که مهم و لازمه فکر کن ،حرف دیگران اگر جنبه ی کمکی داشتن روشون فکرکن ولی اگه دیدی غیر منطقی حرف میزنن و میخوان حرف خودشونو به کرسی بنشونن اصلا توجه نکن،آخر اگه به این نتیجه رسیدی که نمتونی باش ازدواج کنی،با قاطعیت رو حرفت وایسا،چون رو حرفت فکرکردیو به تصمیمت ایمان داری،اگه به تصمیمی که گرفتی ایمان داشته باشی چند سال دیگم این فکرا که باش ازدواج میکردیو از این جور چیزا اذیتت نمیکنه و میدونی که با دلیل ردش کردی،ولی اگه امکان این هس که باش ازدواج کنی به این زودی تن به این ازدواج نده،بگو میخوای باش حرف بزنی،بگو میخوای بعنوان همسر نه بعنوان پسر عمو بشناسیش تا ببینی تو این شناخت به چه نتیجه ای میرسی،نمدونم تو چه محیطی هستی،ولی تو عرف سن تو سنی نیس که بخوای بگی واسه ازدواجت دیر شده و از این حرفا،تو تازه اول راهی. موفق باشی عزیزم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)