نوشته اصلی توسط elina
میبینید که به جای حل مشکلات داری کل میندازید و این اصلا" خوب نیست و حالا میبینی که اعضا مشکل دارند نه من نه هیچ کدوم ار اعضای دیگه دوست ننداریم شاهد این حرف ها باشیمنوشته اصلی توسط 118
تشکرشده 498 در 242 پست
نوشته اصلی توسط elina
میبینید که به جای حل مشکلات داری کل میندازید و این اصلا" خوب نیست و حالا میبینی که اعضا مشکل دارند نه من نه هیچ کدوم ار اعضای دیگه دوست ننداریم شاهد این حرف ها باشیمنوشته اصلی توسط 118
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)