نقل قول نوشته اصلی توسط elina
آره ولی بی انصاف نباشید شاید همه مامقصر بودیم امیدوارم که دیگه کدورتها از بین رفته باشه و همه دوستهای خوبی واسه هم باشیم
نقل قول نوشته اصلی توسط 118
سلام ؛
مطمئنید همه مقصر بودند !!! واقعا ً که ...
کدورتی بین اعضا نیست کدورت را افراد دیگری به وجود می آورند وگرنه ما اعضا که با هم مشکلی نمی توانیم داشته باشیم . ما دوستان خوبی برای هم هستیم خیالتان راحت لااقل از طرف خودم این اطمینان را میدهم شما را نمی دانم ولی سکوت اون هم از " معشوق همینجاست " اون هم در برابر عده ای رند و سیاستمدار هرگز !!!
میبینید که به جای حل مشکلات داری کل میندازید و این اصلا" خوب نیست و حالا میبینی که اعضا مشکل دارند نه من نه هیچ کدوم ار اعضای دیگه دوست ننداریم شاهد این حرف ها باشیم