چقدر قشنگ!!!!
بعد از اینکه تصاویر پاییز رو خوب نگاه کردم، چشمهام رو بستم و تو خیالم تو باغ گردش کردم.
خیلی دلنشین بود.
حس خوبی بهم دست داد.
ممنون از این باغ زیبا![]()
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
چقدر قشنگ!!!!
بعد از اینکه تصاویر پاییز رو خوب نگاه کردم، چشمهام رو بستم و تو خیالم تو باغ گردش کردم.
خیلی دلنشین بود.
حس خوبی بهم دست داد.
ممنون از این باغ زیبا![]()
هستی (سه شنبه 03 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)