به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: من فوق لیسانسم و دختر مورد نظر سال اول پزشکی، چه کنم؟

    سلام
    اینطور که شما از ما سوال کردید، هر نفر از دوستان که بخواهد پاسخ دهد که آیا این ازدواج به صلاح است یا نه، خصوصیات اخلاق و رفتاری خودش و ملاک های ازدواج خودش را در نظر می گیرد و در مورد آن پاسخ می دهد.

    بنظرم شما یک مقدار از خصوصیات اخلاقی و رفتاری و ملاکهای ازدواجت اینجا برای ما بگو.
    تک تک آنها رو لیست کن و بگو.

    لیست اول: شامل خصوصیا رفتاری و اخلاقی خودتان
    لیست دوم: ملاکها و هدف شما از ازدواج و انتظاراتتان از همسرتان

    اینطوری هم ما و هم خودتان با شما بیشتر آشنا می شویم و بهتر می شود راهنمایی کرد (و هم خودتامن به نتیجه برسید) که آیا این ازدواج به صلاحتان هست یا نه.

  2. 7 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (جمعه 07 مهر 91)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 94 [ 11:52]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,460
    سطح
    30
    Points: 2,460, Level: 30
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    34

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من فوق لیسانسم و دختر مورد نظر سال اول پزشکی، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط هستی
    سلام
    اینطور که شما از ما سوال کردید، هر نفر از دوستان که بخواهد پاسخ دهد که آیا این ازدواج به صلاح است یا نه، خصوصیات اخلاق و رفتاری خودش و ملاک های ازدواج خودش را در نظر می گیرد و در مورد آن پاسخ می دهد.

    بنظرم شما یک مقدار از خصوصیات اخلاقی و رفتاری و ملاکهای ازدواجت اینجا برای ما بگو.
    تک تک آنها رو لیست کن و بگو.

    لیست اول: شامل خصوصیا رفتاری و اخلاقی خودتان
    لیست دوم: ملاکها و هدف شما از ازدواج و انتظاراتتان از همسرتان

    اینطوری هم ما و هم خودتان با شما بیشتر آشنا می شویم و بهتر می شود راهنمایی کرد (و هم خودتامن به نتیجه برسید) که آیا این ازدواج به صلاحتان هست یا نه.
    ممنون از راهنماییتون.
    بیشتر دل مشغولی من همین فاصله ی زمانی تحصیل پزشکی ایشان است که حداقل تا هفت سال دیگر ادامه دارد. می خواهم بدانم که آیا در اطرافیان دوستان این تالار کسی چنین تجربه ای داشته است؟ چون ایشان هم گفته اند که تا سه سال آینده آمادگی زندگی در زیر یک سقف را ندارند. و البته من هم فعلا سقفی آماده ندارم و عجله ای برای شروع زندگی مشترک ندارم.
    اما می خواهم بدانم دوران عقد بلند مدت ایجاد مشکل می کند؟ ایشان که بشوند پزشک عمومی من 34 ساله شده ام.
    اما در مورد خصوصیات خودم:
    بسیار خانواده دوست، در تصمیم گیری ها اغلب منطقی، مذهبی و مقید به حفظ حدود و رعایت مسائل شرعی، صبور، دوست دار کمک به اطرافیان و و و ...
    ازدواج هم وسیله ای است برای کامل تر شدن و روبرویی با چالش های و موقعیت ها و مسئولیت های جدید، ما شدن، ایجاد خانواده ای مستقل بر پایه ی محبت و صد البته در چارچوب دین و خدامحوری.
    دختر مورد نظر من هم شخصی است که پای بند اصول و ارزش های دینی باشه و حاضر باشه بر سر اعتقادات بایسته، اجتماعی باشه، سنش از 21 بالاتر نباشه، در جمع های عمومی سنگین و با وقار باشه. به نقشی که در خانواده به عنوان همسر و یا بعدها به عنوان مادر داره به عنوان نقشی مقدس و مهم نگاه کنه و فعالیت های اجتماعیش باعث صدمه دیدن نقش همسر یا مادریش نشه و حفظ گرمای کانون خانواده رو به فعالیت های بیرونیش ترجیح بدهد و ...
    در این خواستگاری که از این دختر خانم داشتم نکته ای که برای هر دوی ما مهم است پایبندی به اصول، ارزش ها و اعتقاداتمان است. و البته برای ایشان پزشک شدن و انجام فعالیت اجتماعی پزشکی در کنار همسرداری و فرزندداری است.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فیشهای نجومی، درآمد پزشکان، مقایسه بیهوده بین رشته ها و در نهایت سرخوردگی عمیق من
    توسط مهرآیین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 تیر 95, 09:33
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.