
نوشته اصلی توسط
هستی
سلام
اینطور که شما از ما سوال کردید، هر نفر از دوستان که بخواهد پاسخ دهد که آیا این ازدواج به صلاح است یا نه، خصوصیات اخلاق و رفتاری خودش و ملاک های ازدواج خودش را در نظر می گیرد و در مورد آن پاسخ می دهد.
بنظرم شما یک مقدار از خصوصیات اخلاقی و رفتاری و ملاکهای ازدواجت اینجا برای ما بگو.
تک تک آنها رو لیست کن و بگو.
لیست اول: شامل خصوصیا رفتاری و اخلاقی خودتان
لیست دوم: ملاکها و هدف شما از ازدواج و انتظاراتتان از همسرتان
اینطوری هم ما و هم خودتان با شما بیشتر آشنا می شویم و بهتر می شود راهنمایی کرد (و هم خودتامن به نتیجه برسید) که آیا این ازدواج به صلاحتان هست یا نه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)