به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: من فوق لیسانسم و دختر مورد نظر سال اول پزشکی، چه کنم؟

    در سنین پایین تر تغییرات شخصیتی آسان تر شکل می گیرد.
    با توجه به این که این توانایی را در خودم می بینم که بتوانم با شریک زندگیم بنشینم و منطقی صحبت کنیم و در فضایی دوستانه چارچوب روابط و زندگی و ... را مشخص کنیم به نظرم می رسد که سن کمتر به علت عدم شکل گیری کامل شخصیت در صورتی که بنیان فکری و اعتقادی مشابهی با من داشته باشد مناسب تر است.
    بزرگترین اشتباهی که در یک ازدواج رخ می دهد، همین باور تغییر دادن شخصیت طرف مقابل است.
    همواره توصیه می شود که اگر خصوصیات فرد مورد نظرتان باب میلتان نبود، تنها درصورتی او را برای ازدواج انتخاب کنید که توانایی تغییر خودتان را داشته باشید و نه طرف مقابل را.
    مخصوصا هم که قصد ازدواج سریع و رفتن زیر یک سقف را ندارید. و زمانی زندگی مشترک و نفوذ روی رفتار این خانم را خواهید داشت که ایشان بزرگتر و پخته تر شده اند.
    هرچند که اگر همین حالا و در سن 19 سالگی ایشان قصد شروع زندگی مشترک را داشتید بازهم پارگراف اول را به شما گوشزد می کردم.

    تمام مشکلاتی از قبیل اینکه همسرم تحت نفوذ مادرش، خواهرش و ... است، در مواردی پیش می آید که شخصیت فرد شکل نگرفته و همسر ایشان از یک طرف و مادر ، خواهر یا ... ایشان از طرف دیگر در حال شکل دادن شخصیت او مطابق معیارهایشان هستند.
    به نظر بنده حقیر با فردی ازدواج باید کرد که شخصیتش کامل شکل گرفته باشد و ابدا تحت تاثیر دیگران نباشد. اون وقت کافیه با یه بررسی درست دریافت که این شخصیت هماهنگ با شخصیت خودمان هست یا نه.
    فردی را امروز با صحبت شما تغییر کند، فردا با صحبت دیگری هم تغییر خواهد کرد.


    در مورد این خانم هم با توجه به اینکه دانشجوی سال اول رشته پزشکی هستند و حداقا 6 سال دیگر از دوره جوانیش در محیط دانشگاه خواهد بود، فکر می کنم که بخش عمده شخصیت و پرسنالیته اجتماعی او در محیط دانشگاه و بواسطه رشته تحصیلیش ساخته شود.

  2. 3 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (جمعه 07 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فیشهای نجومی، درآمد پزشکان، مقایسه بیهوده بین رشته ها و در نهایت سرخوردگی عمیق من
    توسط مهرآیین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 تیر 95, 09:33
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.