
نوشته اصلی توسط
masoud-h
بیایید یک لحظه بیشتر و لطیف تر فکر کنیم..
فکر نمیکنید تعقل و منطق زیاد در کارها داره ماها رو از اون ور بوم میندازه پایین!؟
برای چی داریم زندگی میکنیم!؟
قراره آخرش چی بشه!؟
چرا خداوند انسانها و کل موجودات رو زوج آفریده!؟
چرا گفته میشه شخصی که ازدواج میکنه نصف دینش از دسترس شیطان در امان می مونه؟
چرا خداوند قرار گرفتن زن و شوهر رو در کنار هم باعث آرامش و مودت و رحمت میدونه!؟
به خدا این وضع بد و باورهای اجتماعی رو خودمون با سختگیری ایجاد کردیم!
فکر نمیکنید با این وضع اینجوری جامعه پر میشه از یه مشت آدم آهنی با سن های بالای 30 سال و قلب های یخ زده و روح های افسرده !؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)