با سلام
شما در مطالبتون مشخص نکردید که کدام یک شما در طبقه بالاتر یا پایینتر قرار دارید
یادتون باشه هیچ مردی دوست نرد دماد سرخونه باشه و از پدر زنش پول توی جیبی بگیره و... (البته این نظر شخصی من شاید افرادی باشند !!!!)
خوب دقت کنید اگر شما بالاتر باشید باید خود را آ؛مده زندگی سختری نسبت به زندگی اکنون خود کنید آیا آماده هستید؟
با عقل انتخاب با دل ادامه دهید









علاقه مندی ها (Bookmarks)