به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 19:40]
    تاریخ عضویت
    1390-5-20
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,343
    سطح
    20
    Points: 1,343, Level: 20
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 196 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **خدایا با توام**

    نقل قول نوشته اصلی توسط شقايق 91
    مهرنوش جان آروم بودن و بي تفاوت بودن تو خيلي چيز عجيبي نيست . آدما توي نشون دادن عكس العمل نسبت به وقابع دوروبرشون متفاوتند . من خودم به شخصه آدم آروم و تقريباً جدي هستم وگاهي وقتا براي يه چيز كه بعضي ها كلي هيجان نشون مي دن خيلي آروم و بي احساس به نظر مي رسم اين اصلاً‌ عجيب نيست گاهي وقتا براي يه چيز كوچيك اينقدر احساساتي مي شم كه گريه ام مي گيره . البته من هم مثل تو دلشكسته ام و فكر مي كنم اين باعث شده كه خيلي حساس باشم ...
    چيزي كه به خودم ثابت شده رو بهت مي گم گاهي وقتا ممكنه براي يه آرزوت سالها دعا كني و اشك بريزي گاهي وقتا به خودت مي گي اصلاً خدا حرفامو ...گريه هامو... مي شنوه يا نه ... ولي مطمئنم كه خدا صداتو مي شنوه فقط چون تورو خيلي دوست داره مي خواد بهترينش رو در بهترين زمان بهت بده ... مي خواد كه خودت رو بهتر بشناسي و پس از تحول درونت و تغيير در ديدگاهت و با تجربه بيشتري به خواستت برسي كه برات با ارزش تر باشه و قدرشو بدوني ....
    پس نا اميد نشو و سعي كن در دنياي غم فرو نري ... شاد باش و لحظات زندگيتو به كارهاي مفيد سپري كن نه افكار نوميد كننده ...
    موفق باشي عزيزم
    ممنونم شقایق جان بخاطر پاسخ قشنگت


    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم2
    سلام
    مهرنوش جان زندگی کن......
    شما برای خدا باش نه خدا برای شما...
    باخدا بیشتر باش شاد میشی....
    خواهشا سختیو سختی نبین وقتی فک میکنی دری روت بسته شده به این فک کن بیرون هوا طوفانیه درو روت بستن تا حفظت کنن تا تو خطر نیفتی
    به اون گذشتتم که هنوز تو ذهنته فک نکن اصلا به گذشته فک نکن از زندگی دلسرت میکنه
    خدارم شکر کن نه زشتی که دیگران ازت بدشون بیاد نه خیلی خوشکل که مایه دردسرت باشه ....
    راستی بعضی آدما غمو بیشتر دوست دارن چون وقتی غمگینن خودشونو به خدا نزدیکتر حس میکنن چون حس میکنن به هیج چیز این دنیا تعلق ندارن
    از شما دوست عزیزم ممنونم


    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم2
    سلام
    مهرنوش جان زندگی کن......
    شما برای خدا باش نه خدا برای شما...
    باخدا بیشتر باش شاد میشی....
    خواهشا سختیو سختی نبین وقتی فک میکنی دری روت بسته شده به این فک کن بیرون هوا طوفانیه درو روت بستن تا حفظت کنن تا تو خطر نیفتی
    به اون گذشتتم که هنوز تو ذهنته فک نکن اصلا به گذشته فک نکن از زندگی دلسرت میکنه
    خدارم شکر کن نه زشتی که دیگران ازت بدشون بیاد نه خیلی خوشکل که مایه دردسرت باشه ....
    راستی بعضی آدما غمو بیشتر دوست دارن چون وقتی غمگینن خودشونو به خدا نزدیکتر حس میکنن چون حس میکنن به هیج چیز این دنیا تعلق ندارن
    از شما دوست عزیزم ممنونم


  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرنوش1 تشکرکرده است .

    مهرنوش1 (شنبه 15 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.