سلام دوست عزیز
من نظر خودمو مینویسم
من 6سال دقت کن 6سال پیش خونه پسر عموم زندگی کردم و زن پسر عموم فامیل نزدیک ما که نبود پول تو جیبی هم به ما میداد فکرشو کن.
پس:
عزیزم سه ماه یا 4ماه که سه سال یا 4سال نیست که شما دنبال چاره افتادی اتفاقا کمک خیلی خوبی برای تو که از تنهایی در بیای من گفتم شاید بیشتر باشه که فردا موقع بچه دار شدنت هم کسی پیشت باشه!! اصلا شاید توی این مدت ازدواج کرد.
شما با این کار خیری که انجام میدی جدا از این که پیش خدا پاداش داری در خانواده همسرت و مهمتر از اون پیش همسرت عزیز تر میشی با توجه به صحبت هایی که در مورد همسرت نسبت به خانواده اش کردی حالا شما به کنار برادرش اصلا به خودش اجازه نمیده که بزاره خواهرش تنها زندگی کنه .بعدش اون دختره پسر که نیست/غیر از خونه برادرش کجا میتونه بره؟
به نظر من این سه 4 ماه مثه باد میگذره با خوبی تمومش کن مطمنم از خدا پاداش بزرگی میگیری.
بازم میگم این نظر شخصی بنده بود اگه خوش نیومد ببخشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)