دوستان خيلي متشكرم.

يه روز خيلي اعصابم بهم ريخته بود و دوباره مادرم شروع كرد به زدن همون حرفا.

من ديگه كنترل اعصابم رو از دست دادم و با مادرم دعوام شد.

خيلي ناراحت شدم و

مادرم هم ناراحته از دست من.

ميگه از سر دلسوزي و فقط به خاطر خودت ميگفتم و گرنه كه سودي براي من نداره.

ميدونم مادرم درست ميگه ولي واقعا تاثير منفي روي من ميگذاشت و عصبي ميشدم.