دوستان خيلي متشكرم.
يه روز خيلي اعصابم بهم ريخته بود و دوباره مادرم شروع كرد به زدن همون حرفا.
من ديگه كنترل اعصابم رو از دست دادم و با مادرم دعوام شد.
خيلي ناراحت شدم و
مادرم هم ناراحته از دست من.
ميگه از سر دلسوزي و فقط به خاطر خودت ميگفتم و گرنه كه سودي براي من نداره.
ميدونم مادرم درست ميگه ولي واقعا تاثير منفي روي من ميگذاشت و عصبي ميشدم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)