سلام دوست عزیز
میدونی مشکل ما چیه؟! سن که از 25 سال که بره بالا سطح توقعات هم میره بالا چه اونی که تو خونه نشسته یا چه اونی که مثه ما شاغل و بادرامد عالی و تحصیلات بالاست !!! اگه یه پسر بیکار یا بقالی بیاد برات یا یه راننده یا یه شاگرد مغازه قبول میکنی ؟!عمرا اگه قبول کنی!! البته اصلا قصد بی احترامی به شغل هایی که گفتم رو ندارم فقط گفتم که علت برای خودمون روشن بشه!! تمام دوستان منم همین مشکل رو دارند.و همیشه میگیم پسرای دهه 60/50(61و60و62) یا شهید شدند یا مفقودالاثربخاطر همینه که ما موندیم!:D و خودمونو دلداری میدیم :;)








علاقه مندی ها (Bookmarks)