سلام خانم مهرنوش
[color=#0000CD]خیلی وقته عضو بودی اما زیاد نمیومدی تالار .چرا .؟؟
اول بگو متاهل هستی یا یوخ ؟
مجرد
بچه مچه داری ؟
با توجه به جواب بالا متوجه شدید!
بریم برای دست گرمی چندتاسوال آسون بپرسم ببینم با کی طرفم.
رمان یا موسیقی!
تقریبا موسیقی
کدومش؟
موسیقی
چرا؟
چه نوع موسیقی؟
شاد
کدوم رمان؟
به ندرت میخونم
دروغ گفتن هنر میخواد.شاید.نمی دونم
بله هنر میخواد
دروغ گوی خوبی هستی؟
بعضی وقتها!!!
میدونی دلیل نداره به هرچی که میخوایم برسیم.
اتفاقا ادما به هرچی که میخوان میرسن فقط باید باورش کنند و به براورده شدنش ایمان داشته باشند
در حکمت بازه یا در رحمت؟
رحمت
اشپزیت چطوره؟ خوبه؟ بده؟ چرا؟
بد نیست!
بگو از هرکدوم از این صفتا چند درصد داری؟
(مثلا صبور و عجول
50%صبور 50% درصد عجول)
حالا صبور و عجول؟
همون 50%صبور و 50%هم عجول
صادق و دروغگو؟
85%صادقو15%دروغ
مهربون و خشن؟
خیلی خیلی خیلی .....مهربون
رک و غیر رک؟
غیر رک
شیطون و اروم؟
بسیار اروم
باحال و بیحال؟
بیحال
خوش اخلاق و بد اخلاق؟
خوش اخلاق
پررو و خجالتی؟
خجالتی
باادب و بی ادب؟
باادب مخصوصا برای بزرگتر از خودم
عاقل یا دیوونه؟(ببخشید)
همه میگن عاقل از همون بچگی عاقل بودم
معتقد یا بی اعتقاد؟
متوسط
بااعتماد بنفس و بی اعتماد بنفس؟
متوسط در بعضی مواقع خوبم در بعضی مواقع هم نه
اگه یه تیکه کاغذ دستت باشه اولین چیزی که روش می نویسی چیه؟
هنوز دوستت دارم
مالکیت یعنی چی؟؟؟
یعنی تمام و کمال مال خودت باشه و اختیار کامل اونو داشته باشی
کامل کن ... لطفا " عاشق که می شوی ، خیال تو یعنی ..... "
خیال تو یعنی وجود تو یعنی زندگی
تو روزایی که میگذرند چه چیز خوبي به دست آوردي؟
اوه خیلی قابل شمارش نیستند!
چرا آدما با وجود اينکه از دروغ بدشون مياد بازم به هم دروغ مي گن؟
بعضی وقتا دروغ به نفع ادماست!
ناپلئون یه جایی گفته " من یک دوست داشتم و آن هم خودم بودم" نظرت چیه ؟
یعنی اینکه هیچکس دلسوز تونیست
چطور میشه به یه نفر فهموند که هنوزم آدمایی هستن که دروغ نمیگن حتی اگه به نفعشون نباشه؟
باید خود ادما متوجه این موضوع بشن یکم سخته که بخوای بهشون فهموند
از کجا معلوم اون دنیا چه خبره؟
بهش فکر نکردم
فكر نميكني ما يه بازيچه هستيم توي اين جهان؟
کاملا موافقم ما فقط داریم نقش بازی میکنیم واز قبل تعیین شده.
دوست داري درخت باشي كه سايه بندازي يا خودت زير سايه درخت بشيني؟
درخت باشم سایه بندازم
خوابت سبکه یا سنگینه؟
سبک مثه پر کاه!
فکر میکنی سنگینی خواب از سنگینی گناهه؟چرا
فکر نکنم تا حالا بهش فکر نکردم
در مجموع ریسک پذیری یا محافظه کار؟
به طرز باور نکردنی اهل ریسکم
سکوت یعنی ...
سر شار از ناگفته ها یعنی حقیقت پنهان
تعريفت از حريم خصوصي؟
کاملا شخصی و هر کسی اجازه ورود نداره
زوایای تاریک روحت رو میشناسی؟
متوجه این سوالت نشدم
علاقه مندی ها (Bookmarks)