به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 40 نخستنخست 123456789101112131415161718192030 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 398
  1. #91
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام خانم مهرنوش

    خیلی وقته عضو بودی اما زیاد نمیومدی تالار .چرا .؟؟

    اول بگو متاهل هستی یا یوخ ؟

    بچه مچه داری ؟

    بریم برای دست گرمی چندتاسوال آسون بپرسم ببینم با کی طرفم.

    رمان یا موسیقی!
    کدومش؟
    چرا؟
    چه نوع موسیقی؟
    کدوم رمان؟

    دروغ گفتن هنر میخواد.شاید.نمی دونم

    دروغ گوی خوبی هستی؟

    میدونی دلیل نداره به هرچی که میخوایم برسیم.

    در حکمت بازه یا در رحمت؟

    اشپزیت چطوره؟ خوبه؟ بده؟ چرا؟

    بگو از هرکدوم از این صفتا چند درصد داری؟

    (مثلا صبور و عجول

    50%صبور 50% درصد عجول)

    حالا صبور و عجول؟

    صادق و دروغگو؟

    مهربون و خشن؟

    رک و غیر رک؟

    شیطون و اروم؟

    باحال و بیحال؟

    خوش اخلاق و بد اخلاق؟

    پررو و خجالتی؟

    باادب و بی ادب؟

    عاقل یا دیوونه؟(ببخشید)

    معتقد یا بی اعتقاد؟

    بااعتماد بنفس و بی اعتماد بنفس؟

    اگه یه تیکه کاغذ دستت باشه اولین چیزی که روش می نویسی چیه؟

    مالکیت یعنی چی؟؟؟

    کامل کن ... لطفا " عاشق که می شوی ، خیال تو یعنی ..... "

    تو روزایی که میگذرند چه چیز خوبي به دست آوردي؟

    چرا آدما با وجود اينکه از دروغ بدشون مياد بازم به هم دروغ مي گن؟

    ناپلئون یه جایی گفته " من یک دوست داشتم و آن هم خودم بودم" نظرت چیه ؟

    چطور میشه به یه نفر فهموند که هنوزم آدمایی هستن که دروغ نمیگن حتی اگه به نفعشون نباشه؟

    از کجا معلوم اون دنیا چه خبره؟

    فكر نميكني ما يه بازيچه هستيم توي اين جهان؟

    دوست داري درخت باشي كه سايه بندازي يا خودت زير سايه درخت بشيني؟

    خوابت سبکه یا سنگینه؟

    فکر میکنی سنگینی خواب از سنگینی گناهه؟چرا

    در مجموع ریسک پذیری یا محافظه کار؟

    سکوت یعنی ...

    تعريفت از حريم خصوصي؟

    زوایای تاریک روحت رو میشناسی؟

  2. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 19 مهر 91)

  3. #92
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 19:40]
    تاریخ عضویت
    1390-5-20
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,343
    سطح
    20
    Points: 1,343, Level: 20
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 196 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام خانم مهرنوش

    [color=#0000CD]خیلی وقته عضو بودی اما زیاد نمیومدی تالار .چرا .؟؟

    اول بگو متاهل هستی یا یوخ ؟
    مجرد
    بچه مچه داری ؟
    با توجه به جواب بالا متوجه شدید!

    بریم برای دست گرمی چندتاسوال آسون بپرسم ببینم با کی طرفم.

    رمان یا موسیقی!
    تقریبا موسیقی
    کدومش؟
    موسیقی
    چرا؟
    چه نوع موسیقی؟
    شاد
    کدوم رمان؟
    به ندرت میخونم

    دروغ گفتن هنر میخواد.شاید.نمی دونم
    بله هنر میخواد
    دروغ گوی خوبی هستی؟
    بعضی وقتها!!!

    میدونی دلیل نداره به هرچی که میخوایم برسیم.
    اتفاقا ادما به هرچی که میخوان میرسن فقط باید باورش کنند و به براورده شدنش ایمان داشته باشند
    در حکمت بازه یا در رحمت؟
    رحمت
    اشپزیت چطوره؟ خوبه؟ بده؟ چرا؟
    بد نیست!
    بگو از هرکدوم از این صفتا چند درصد داری؟

    (مثلا صبور و عجول

    50%صبور 50% درصد عجول)

    حالا صبور و عجول؟
    همون 50%صبور و 50%هم عجول
    صادق و دروغگو؟
    85%صادقو15%دروغ
    مهربون و خشن؟
    خیلی خیلی خیلی .....مهربون
    رک و غیر رک؟
    غیر رک
    شیطون و اروم؟
    بسیار اروم
    باحال و بیحال؟
    بیحال
    خوش اخلاق و بد اخلاق؟
    خوش اخلاق
    پررو و خجالتی؟
    خجالتی
    باادب و بی ادب؟
    باادب مخصوصا برای بزرگتر از خودم
    عاقل یا دیوونه؟(ببخشید)
    همه میگن عاقل از همون بچگی عاقل بودم
    معتقد یا بی اعتقاد؟
    متوسط
    بااعتماد بنفس و بی اعتماد بنفس؟
    متوسط در بعضی مواقع خوبم در بعضی مواقع هم نه
    اگه یه تیکه کاغذ دستت باشه اولین چیزی که روش می نویسی چیه؟
    هنوز دوستت دارم
    مالکیت یعنی چی؟؟؟
    یعنی تمام و کمال مال خودت باشه و اختیار کامل اونو داشته باشی
    کامل کن ... لطفا " عاشق که می شوی ، خیال تو یعنی ..... "
    خیال تو یعنی وجود تو یعنی زندگی
    تو روزایی که میگذرند چه چیز خوبي به دست آوردي؟
    اوه خیلی قابل شمارش نیستند!
    چرا آدما با وجود اينکه از دروغ بدشون مياد بازم به هم دروغ مي گن؟
    بعضی وقتا دروغ به نفع ادماست!
    ناپلئون یه جایی گفته " من یک دوست داشتم و آن هم خودم بودم" نظرت چیه ؟
    یعنی اینکه هیچکس دلسوز تونیست
    چطور میشه به یه نفر فهموند که هنوزم آدمایی هستن که دروغ نمیگن حتی اگه به نفعشون نباشه؟
    باید خود ادما متوجه این موضوع بشن یکم سخته که بخوای بهشون فهموند
    از کجا معلوم اون دنیا چه خبره؟
    بهش فکر نکردم
    فكر نميكني ما يه بازيچه هستيم توي اين جهان؟
    کاملا موافقم ما فقط داریم نقش بازی میکنیم واز قبل تعیین شده.
    دوست داري درخت باشي كه سايه بندازي يا خودت زير سايه درخت بشيني؟
    درخت باشم سایه بندازم
    خوابت سبکه یا سنگینه؟
    سبک مثه پر کاه!
    فکر میکنی سنگینی خواب از سنگینی گناهه؟چرا
    فکر نکنم تا حالا بهش فکر نکردم
    در مجموع ریسک پذیری یا محافظه کار؟
    به طرز باور نکردنی اهل ریسکم
    سکوت یعنی ...
    سر شار از ناگفته ها یعنی حقیقت پنهان
    تعريفت از حريم خصوصي؟
    کاملا شخصی و هر کسی اجازه ورود نداره
    زوایای تاریک روحت رو میشناسی؟
    متوجه این سوالت نشدم

  4. 3 کاربر از پست مفید مهرنوش1 تشکرکرده اند .

    مهرنوش1 (چهارشنبه 19 مهر 91)

  5. #93
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نه مثل اینکه دست کم گرفتمت .

    تا حالا شده از دست خودت خسته بشی؟
    تا حالا شده خودتو تنبیه کنی؟
    چه چیزی باعث میشه زندگی برات غیر قابل تحمل بشه؟
    تو زندگیت اتفاقی هست که وقتی بهش فکر میکنی احساس غرور و افتخار کنی؟
    نشانه ی مردانگی چیه؟؟
    مردی و نامردی فقط مال مرداست؟
    چرا گاهی بعضی آدما به خودشون اجازه میدن که دیگران رو نشناخته قضاوت کنن؟
    اگه دلت بگیره اولین کاری که سراغش میری چیه؟یا جای خاصی هست که بری تا آروم بشی؟
    شده تو زندگی گاهی بی انگیزه بشی؟و احساس کنی که تو نقطه صفر ایستادی؟چیکار میکنی تو همچین مواقع؟استراحت مطلق؟یا متقاعد کردن خود و ادامه ی مسیر؟
    مهرنوش دختر چادريه؟چرا؟
    ديواراي اتاقت چه رنگيه؟
    روش تابلو هم هست؟چي؟
    بيشترين دلخوشيت واسه آينده؟
    از چه کسی خوشت میاد؟
    چند بار عاشق شدی؟
    یه انسان چند بار میتونه عاشق بشه؟
    از خودت چقدر راضی هستی و چرا؟
    از بین آدما از چجور شخصیت هایی خوشت میاد؟
    کدوم صفت خودتو خیلی دوست داری؟
    قشنگ ترین شعری که همیشه با خودت زمزمه میکنی؟
    تابحال شده حواست نباشه بزنی زیره آواز و یکی بیاد تو بگه به به چه صدایی .
    صدات برای آواز چطوره .
    حالا یه دهن بخون
    بروبچ گوشهاتون رو بگیرید
    دوست داشتی چه خصوصیتی داشته باشی که الان فکر میکنی نداری؟
    با چه آدمایی اصلا نمیتونی کنار بیای؟
    اصولا به پیشگویی ها اعتقاد داری؟
    بهترین دوستت کیه؟ چرا؟
    تا حالا شده بخوای پسر باشی؟ چرا؟
    چرا آدما اگه براشون نفع نداشته باشی سریع میذارنت کنار؟
    تا حالا با اینجور آدما برخورد داشتی؟
    شده یکی گیر بده بهت تو خیابون بهت شماره بده ؟
    تو چیکا کردی ؟
    اگه خیلی پیله کرد ول کنم نبود چی ؟
    چیکارش کردی ؟
    نزدیش که ؟
    اهل زدنی ؟
    خوردن چی ؟
    تاحالا کتک زدی ؟
    واسه چی ؟
    زدن بهتره یا خوردن ؟
    گشنت نیست ؟
    چندتا غذا بلدی بپذی ؟
    شله زد بلدی درست کنی ؟
    چه غذایی رو خیلی دوست داری ؟
    اینقدر که اگه سیرم باشی ردش نکنی ؟
    قشنگ ترین خاطره زندگیت....؟
    یه لحظه فراموش نشدنی با کسی که داشتی....؟
    اگه به دوران کودکی برگردی....؟
    جنبه داری ؟
    چقدر میشه روت حساب کرد .؟
    اگه یکی بهت بگه بی جنبه ناراحت میشی ؟چیکار میکنی
    اگر یک شب بخوابی و از خواب بیدار بشی ببینی این همه عمری که گذشته واتفاقات همش یه رویا بود و تو تازه میخوای بری مدرسه . عکس العملت چی نشون میدی . کامل بگو.
    زیاد گریه میکنی .
    اگر نت نبود چی بجاش بود .
    آمار طلاق رو چه چیزی باعث شده بره بالا

    اگر خانواده بخوان تورو به زور بدن به این آقا چیکار میکنی !!!!!

    [img][/img]


  6. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 19 مهر 91)

  7. #94
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    مهرنوش جان سلام

    صبحت بخیر ممنون از حضورت عزیزم

    اینم سوالای من:

    چطور با تالار آشنا شدی ؟ و چرا تصمیم گرفتی عضو بشی ؟

    فکر میکنی در مشکلات بیشتر توکل شما بهتون کمک میکنه یا تلاشتون؟

    در زندگیتون چه چیزی شما رو بیش از حد غمگین یا چه چیزی شما رو بیش از حد خوشحال می کنه ؟

    یک تاپیک ، یک عضو و یک پست که از نظرت خیلی جالب هست برامون بگو

    نظرتان در رابطه با عشق چیست ؟

    یک جمله آموزنده و مفید .

    یک فیلم که شما رو تحت تاثیر قرار داده نام ببرید؟

    نظرتان در رابطه با خودتان چيست؟

    بهترين ترانه -ورزش -تفريح ؟

    بهترین هدیه ای که گرفتی چی بود؟

    پیشاپیش از پاسخت ممنونم خانومی

    فقط پدربزرگ این چه عکسی گذاشتی کلی خندیدم ازش




  8. 2 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 20 مهر 91)

  9. #95
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 19:40]
    تاریخ عضویت
    1390-5-20
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,343
    سطح
    20
    Points: 1,343, Level: 20
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 196 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    نه مثل اینکه دست کم گرفتمت .

    تا حالا شده از دست خودت خسته بشی؟
    بله خیلی پیش اومده بعضی وقتها از ست کارهای خودم خسته میشم
    تا حالا شده خودتو تنبیه کنی؟
    خیلی /
    چه چیزی باعث میشه زندگی برات غیر قابل تحمل بشه؟
    فکر کردن به گذشته
    تو زندگیت اتفاقی هست که وقتی بهش فکر میکنی احساس غرور و افتخار کنی؟
    بله شغلم
    نشانه ی مردانگی چیه؟؟
    سیبیل:D
    مردی و نامردی فقط مال مرداست؟
    بله اگه بخوای درصد بزنیم 80%اقایون و 20%خانمها
    چرا گاهی بعضی آدما به خودشون اجازه میدن که دیگران رو نشناخته قضاوت کنن؟
    این طبیعت ادمهاست
    اگه دلت بگیره اولین کاری که سراغش میری چیه؟یا جای خاصی هست که بری تا آروم بشی؟
    چنته و بازش میکنم.به دوست صمیمیم تماس میگیرم و باهاش قرار بیرون رفتن میزارم /
    شده تو زندگی گاهی بی انگیزه بشی؟بله بسیار زیاد/و احساس کنی که تو نقطه صفر ایستادی؟نه دیگه تا این حد!/چیکار میکنی تو همچین مواقع؟به خودم فکر میکنم.وبعد امیدم رو میدم به خدا و از او کمک میخوام/استراحت مطلق؟خیر به هیچ عنوان/یا متقاعد کردن خود و ادامه ی مسیر؟متقاعد کردن خود به ادامه مسیر و توکل برخدا
    مهرنوش دختر چادريه؟چرا؟ فقط برای اداره چون اجباریه
    ديواراي اتاقت چه رنگيه؟ شیری
    روش تابلو هم هست؟چي؟
    بله چند تایی هست که عکس های خودم و چند تا خواننده
    بيشترين دلخوشيت واسه آينده؟
    کارم
    از چه کسی خوشت میاد؟
    از خیلی ها
    چند بار عاشق شدی؟
    2بار
    یه انسان چند بار میتونه عاشق بشه؟
    دل دست خود ادم نیست باید مواظبش باشی /میتونه خیلی بستگی به خود ادما داره
    از خودت چقدر راضی هستی و چرا؟
    میشه گفت 70درصد.اون 30درصدم بخاطر چند تا از خصلت هامه.
    از بین آدما از چجور شخصیت هایی خوشت میاد؟
    از شخصیت اروم و پخته/سنگین/ از شخصیت های رسمی البته نه زیاد خشک /متعادل باشه.
    کدوم صفت خودتو خیلی دوست داری؟

    مهربان و دل رحمم
    قشنگ ترین شعری که همیشه با خودت زمزمه میکنی؟
    خیلی هستند ولی میشه گفت:
    گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم
    تا نگویی دلم غافل از آن عهد و وفاست
    خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند
    خوب من با همه خوبان حساب تو جداست
    یا:
    کاش همیشه هیچ کس تنها نبود
    کاش دیدنت رویا نبود
    گفته بودی با تو می مانم ولی!
    رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
    من برای بازگشت تو دعا کردم ولی دستای تو بالا نبود!!!

    تابحال شده حواست نباشه بزنی زیره آواز و یکی بیاد تو بگه به به چه صدایی .
    اصلا
    صدات برای آواز چطوره .
    افتضاه
    حالا یه دهن بخون
    اصلا حرفشو نزن
    بروبچ گوشهاتون رو بگیرید
    دوست داشتی چه خصوصیتی داشته باشی که الان فکر میکنی نداری؟
    سرحال باشم
    با چه آدمایی اصلا نمیتونی کنار بیای؟
    مغرورو متکبر
    اصولا به پیشگویی ها اعتقاد داری؟
    وحشتناک خیلی خیلی اعتقاد دارم مخصوصا به خوابایی که میبینم
    بهترین دوستت کیه؟ چرا؟
    نمیشه که اسم ببرم ولی یک دوست دارم که از خواهر هم بهم نزدیک تر عاشقشم غیر قابل بیانه /چون بهش احتیاج دارم
    تا حالا شده بخوای پسر باشی؟ چرا؟
    نه ولی میشه گفت تاحالا فکر کردم که خوشبحال پسرا که راحت میتونن برن خواستگاری دختر مورد علاقشون ولی خودمونیم ماشالا اعتماد به نفس اقایون هم خیلی بالاست!!
    چرا آدما اگه براشون نفع نداشته باشی سریع میذارنت کنار؟
    من اینجوری نیستم
    تا حالا با اینجور آدما برخورد داشتی؟
    خیر
    شده یکی گیر بده بهت تو خیابون بهت شماره بده ؟
    اصلا محل نمیزارم
    تو چیکا کردی ؟
    سرم انداختم پایین و راه خودمو میرم
    اگه خیلی پیله کرد ول کنم نبود چی ؟
    سریع راهمو عوض میکنم
    چیکارش کردی ؟
    باور کنید اصلا تو این مسائل نیستم
    نزدیش که ؟
    نه بابا
    اهل زدنی ؟
    اصلا
    خوردن چی ؟
    کاری به کسی ندارم کسی هم کاری بهم نداره
    تاحالا کتک زدی ؟
    واسه چی ؟
    زدن بهتره یا خوردن ؟

    هیچکدوم
    گشنت نیست ؟
    چرا الان هم میخورم وهم جواب میدم
    چندتا غذا بلدی بپذی ؟
    همه رو تقریبا بلدم ولی چون شاغلم خیلی کم پیش میاد که اشپزی کنم
    شله زد بلدی درست کنی ؟
    بلم ولی درست نکردم
    چه غذایی رو خیلی دوست داری ؟
    ماکارانی و ته چین گوشت
    اینقدر که اگه سیرم باشی ردش نکنی ؟
    ماکارانی
    قشنگ ترین خاطره زندگیت....؟
    رسمی شدنم بود/ توی یک قرعه کشی برنده شدم/خیلی پیش اومده الان حضور ذهن ندارم
    یه لحظه فراموش نشدنی با کسی که داشتی....؟
    یادم نیاد بهتره چون گریم میگیره
    اگه به دوران کودکی برگردی....؟
    کودکی که ادم چیزی نمیفهمه نظر خاصی ندارم
    جنبه داری ؟
    خیر اصلا و ابدا مخصوصا در جمع
    چقدر میشه روت حساب کرد .؟
    خیلی وقتی بتونم میگم میتونم و میشه گفت 100%!
    اگه یکی بهت بگه بی جنبه ناراحت میشی ؟چیکار میکنی
    شده و گفتند و ناراحت نشدم چون قبول دارم
    اگر یک شب بخوابی و از خواب بیدار بشی ببینی این همه عمری که گذشته واتفاقات همش یه رویا بود و تو تازه میخوای بری مدرسه . عکس العملت چی نشون میدی . کامل بگو.
    خیلی خیلی دوست دارم که همش یک رویا بود چون چون درست از فرصت های خوبم استفاده نکرم الان هم بد نیست ولی اگر به گذشته برگردم مطمنا جور دیگه ای زندگی میکردم.ولی چه میشه کرد همش خوات خدا بود.
    زیاد گریه میکنی .
    بله با کوچکترین بهانه میشه گفت گریه میکنم به طوری که بعضی وقتها صبح که از خواب پامیشم بدون هیچ دلیلی میزنم زیر گریه....
    اگر نت نبود چی بجاش بود .
    تماس با دوستم/
    آمار طلاق رو چه چیزی باعث شده بره بالا
    خیانت/توقعات بیجا/ ولی بیشتر خیانت دو طرف


    اگر خانواده بخوان تورو به زور بدن به این آقا چیکار میکنی
    فرار!!!!!!!!!!!!
    !!!!!


    [img][/img]


    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    مهرنوش جان سلام

    صبحت بخیر ممنون از حضورت عزیزم
    سلام ممنونم عزیزم
    اینم سوالای من:

    چطور با تالار آشنا شدی ؟ و چرا تصمیم گرفتی عضو بشی ؟
    به طور اتفاقی/همینجوری عضو شدم ولی الان خوشحالم از اینکه عضو شدم
    فکر میکنی در مشکلات بیشتر توکل شما بهتون کمک میکنه یا تلاشتون؟
    تلاشم
    در زندگیتون چه چیزی شما رو بیش از حد غمگین یا چه چیزی شما رو بیش از حد خوشحال می کنه ؟
    فکر کردن به گذشته //// نگاهم به ایندم خیلی روشنه
    یک تاپیک ، یک عضو و یک پست که از نظرت خیلی جالب هست برامون بگو
    همه خوب مینویسند
    نظرتان در رابطه با عشق چیست ؟
    عشق یعنی امید یعنی سر زندگی وقتی ادم عشقی تو زندگیش باشه صبح که از خواب بیدار میشه یادش بهت امید میده سرحال میشه اصلا سر زنده ای ادم بدون عشق مثل مرده متحرک میمونه .
    یک جمله آموزنده و مفید .

    یک فیلم که شما رو تحت تاثیر قرار داده نام ببرید؟
    زیاد اهل فیلم نیستم /
    نظرتان در رابطه با خودتان چيست؟
    خوبه بد نیست مهربونم باگذشتم صبورم
    بهترين ترانه -ورزش (بدمینتون)-تفريح(کنسرت هایی که برگزار میشه یا ورزش) ؟
    شاد/البته منظورم بندری نیست ها!
    بهترین هدیه ای که گرفتی چی بود؟
    یک پلاک و زنجیر که الان خیلی ارزش داره اگرم منظورم بهترین هدیه از خداست که شغلمه
    پیشاپیش از پاسخت ممنونم خانومی
    خواهش میکنم من در خدمت دوستان هستم
    فقط پدربزرگ این چه عکسی گذاشتی کلی خندیدم ازش

    اره بخدا ببین تورو خدا ببین چکار میکنه با ما دخترا میدونه که ......



    یکی از سوالهای قشنگ ویدار جا انداختم

    یک جمله آموزنده و مفید .

    کم گوی و به جز مصلحت خوش مگوی
    چیزی که نپرسند تو از پیش مگوی
    دادند دو گوش و یک زبان از اغاز
    یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی!!!!

  10. 5 کاربر از پست مفید مهرنوش1 تشکرکرده اند .

    مهرنوش1 (پنجشنبه 20 مهر 91)

  11. #96
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلامی مجدد.

    اینجوری قبول نیستا . با بله خیر .نه .آهان. چرا . نمیدونم .جواب بدیا باید کامل توضیح بدی .

    از سوالهای سرکلاس درس هم همینجوری جیم میزدی .


    نمیگی من با این حالم میرم برات سوال طرح میکنم .سرما خوردم بدجور آبریزش بینی مثل شیر آب
    سردرد .چقدر مریض شدم

    .................................................. ....
    قبل از هر سوالی بگو الان احساست که روی صندلی نشستی چیه؟
    ناراحت که نیستی ؟
    تو دلت داری به من چی می گی؟
    عمو دوست داری یا دایی؟
    کدوم عمو؟
    بازم دوست داری عاشق بشی؟
    معیارت تو عشق چیه ؟
    خیلی ها آرامش را با بی تفاوتی و خونسردی اشتباه می گیرند خودت نظرت چیه؟
    و آیا آین آرامش تاحالا باعث در زندگی از چیزی جا بمونی و خودتو مواخذه کنی؟
    آیا تاحالا باعث شده که آرامش مانع از برخوردی که دوست داشتی انجام بدی بشه؟
    آیا مرگ کسی در زندگی باعث تغییر روند زندگیت شده ؟
    از مرگ می ترسی
    میشه آدم های حسود از دید خودت برام بازگو کنی؟
    وقتی احساس می کنی یه نفر هم دوستت هم داره باعث از بین بردن حرمت هات میشه
    چه عکس العملی نشون می دی؟
    وقتی از بهترین دوستت دلخور میشی چی کار می کنی؟
    زیباترین فصل؟
    چرا؟
    اگه قرار باشه شغلت را عوض کنی چه شغلی را دوست داری؟
    الگوی موفقیت کارت کیه؟
    وقتی تو کار مشکلی بر می خوری با کی مشورت می کنی؟
    وقتی عصبانی می شی اولین کاری که می کنی چیه؟
    اولی سخنی که به زبون می یاری چیه؟
    نقطه ضعف داری؟چیه؟
    تا حالا کسی از نقطه ضعفت استفاده منفی کرده؟
    تاحالا شده از دست کسی به سختی دلخور بشی ؟
    تونستی فراموش کنی؟
    خودت نخواستی یا نشد؟
    تا حالا شده کسی را خیلی دوست داشته باشید انقدر که از بزرگترین اشتباهش بگذرید؟
    اگه یه روزی بخواهی با خدا صحبت کنی کجا را انتخاب می کنی؟
    تا حالا از خودت پرسیدی خدا واسه چی منو آفریدی؟
    تاحالا کاری انجام دادید که شرمنده خداوند بشی؟
    مزه عشق امروزی با قدیما چه فرقی می کنه ؟
    توی زندگیت چقدر خودتو به در و دیوار میزنی و تلاش میکنی که به چیزی که میخوایی برسی ؟
    آدمها رو توی زندگی به چند دسته تقسیم میکنین ؟ شما از کدوم دسته هستین ؟
    چی داری که ازداشتنش خوشحالی ؟
    چی نداری که از نداشتنش احساس بدی داری ؟
    به کجاها سفر کردی؟کدومشو دوست داشتی؟
    مسافرت رو دوست داری یا پارک سر کوچه رو ترجیح میدی ؟
    تا حالا عشق رو از کسی گدایی کردی؟
    به نظرت پاکی و نجابت دخترها تو چیه بیشتر؟
    اگه کسی را که دوست داری با کسی دیگه ببینیش چیکار می کنی؟
    با خدا چطوری حرف می زنی؟کمی بگو
    وحشتناک ترین ترسی که تا حالا تجربه کردی چی بوده با حوصله تعریف کن؟
    ازجن میترسی ؟تابحال دیدی ؟چه شکلین؟دوستداری ببینی .
    خواستی من میتونم کاری کنم جن ببینی جدن.
    تو فکر می کنی اگه نماز نخونی و روزه نگیری خدا بهت توجهی نداره؟
    فکر می کنی شیطان چه شکلیه؟
    تا حالا تو وجودت رخنه کرده؟
    باعث شده چه کاری انجام دادی؟
    از انجام دادنش پشیمون شدی؟
    از شهری که زندگی می کنی راضی هستی؟اسم شهرتون؟
    اگه قرار بود جای زندگیت را عوض کنی کجا را دوست داشتی؟
    الاف یعنی چی ؟
    نظرت راجب من چیه . پیشنهادات انتقادات میپذیرم ؟
    تکه کلامت چیه ؟
    تا بحال شده با گوش کوب بزنی تو دستت...؟
    باچاقو دستت رو بریدی تابحال ؟
    ? ببینم تابحال شده یکی میشکونت بگیره برگردی با کف دستی بزنی تو دهنش.
    داری در خیابان راه میری از جلوی چندتاپسر رد میشی یک دفعه میخوری زمین .چه رنگی میشه چهرت .چیکار میکنی پامیشی قبل از همه میخندی که ضایع نشی .
    ببینم تا باحال هزار تا خواستگار داشتی..( چند تاشون اومدن خواستگاریت..؟)راستشو بگو هزارتا بود 999تا
    كينه اي هستي ؟
    تا حالا كينه داشتي از كسي ؟
    حتي كوچيكشو ؟
    انتقام بهتره يا گذشت ؟
    اين نظر در تمام موارد صدق ميكنه ؟
    امكان داره موردي پيش بياد كه انتقام بهتر بشه ؟
    چرا؟
    تركيب كينه و انتقام چه رنگي ميشه ؟
    شده حسودي كني ؟کی؟به کی؟چرا؟ آخرش چیشد؟
    خيانت ديدي ؟ اگه آره ! پر رنگ بود يا كم رنگ؟
    خيانت چي كردي تا حالا ؟
    ادم دغلي هستي ؟
    اصلا دغل يعني چي ؟
    رابطه دغل و حيله چيه ؟
    دغل و حيله باهم فرق دارن ؟
    ببینم به این که اعتقاد داری.. بد قدم بودن... هستی یا نه؟
    تابحال شده بری جایی بگن قدم سبک بود و کارا راه افتاد.. ؟
    تا بحال شده بدون کفش فرار کنی... چی شده بود؟
    تابحال سگ دنبالت کرده؟ترسیدی...
    آخرین عینک دودی که گرفتی...؟ چند روز پیش بود... قبلی مگه چه مرگش بود..؟
    آخرین زیارتی که رفتی ...؟
    ببینم یکی بیاد جلوی تو و زار و زار بزنه زیر گریه که بچه م مریضه و از این حرفا.. چقدر بهش کمک می کنی..( برای این که از زیر سوال در نری، پول خرد هم داری پول هم به اندازه کافی داری...)؟
    آخرین فریبی که خوردی...؟
    تابحال شده حس پلیسی بهت دست بده و کسی رو تعقیب کنی.. به کجا رسیدی؟ نتیجه داد فضول؟
    پاتوق داری با برو بچ...؟
    کافی شاپ میری ؟قلیون میکشی؟چه طعمی؟
    تابحال شده بی خود و بی جهت به کسی گیر بدی و برگرده یه چیزی بهت بگه و دست یه یقه شین و خلاصه یه شکم سیر کتک بخوری

    دماغت رو عمل کردی یا نه ... مثل بعضی اااااااااامدلش چکمه ای یا سربالا سرپایین؟

  12. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 20 مهر 91)

  13. #97
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    این 10 تا تست هوش رو جواب بده

    خیلی آسونه مثل آب خوردن . اما بعد از دیدن پاسخ هاش خندت میگیره


    جمعه رو از دست من راحتی من نیستمبرو شادی کن بزن بکوب


    ۱- بعضی از ماهها ۳۰ روز دارند بعضی ۳۱ روز چند ماه ۲۹ روز دارد؟

    ۲- اگر دکتر به شما ۳ قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت ۱ قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

    ۳- من ساعت ۸ شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که ۹ صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

    ۴- عدد ۳۰ را به نیم تقسیم کنید وعدد ۱۰ را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

    ۵- مزرعه داری ۱۷ گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز ۹ تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

    ۶- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

    ۷- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

    ۸- اگر ۲ سیب از ۳ سیب بردارین چند سیب دارید؟

    ۹- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

    ۱۰- اگر اتوبوسی را با ۴۳ مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور ۵ مسافر را پیاده کنید و ۷ مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان ۸ مسافر پیاده و ۴ نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از ۱۴ ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟


  14. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 20 مهر 91)

  15. #98
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام قوانین صندلی داغ رعایت کنید
    سوا ل خصوصی در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار با کار بر خاطی برخورد می کند
    پست چت گونه در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار برخورد می شود
    هر گونه حرف زشت توهین در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار برخورد شدید می کند

    هر گونه نظر یا پیشنهادی درباره صندلی داغ داشتی به مدیر صندلی داغ محمد ابراهیمی پیام خصوصی بزنید
    خانم ویدا همکار در صندلی داغ است به ایشان پیام خصوصی بزنید
    نظر یا پیشنهادی درباره صندلی داغ بدهید خیلی خوشحا ل می شویم
    امیدواریم صندلی داغ قوی سر گرمی تفریح داشته باشیم

    باتشکر

  16. 5 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (جمعه 21 مهر 91)

  17. #99
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    سلام قوانین صندلی داغ رعایت کنید
    سوا ل خصوصی در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار با کار بر خاطی برخورد می کند
    پست چت گونه در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار برخورد می شود
    هر گونه حرف زشت توهین در صندلی داغ ممنوع است حذف می شود مدیران تالار برخورد شدید می کند

    باتشکر


    با سلام
    دوستان همانطور که محمد ابراهیمی اشاره کردند و بعضی اعضاء هم تذکر دادند. سعی کنید صندلی داغ هم به عنوان زیرشاخه ای از انجمن همدردی علاوه بر جنبه سرگرمی آن مثمر ثمر باشد.
    لذا هدایت آن به موضوعات قابل بهره برداری و مفید برای بازدیدکنندگان بسیار اهمیت دارد.
    اینکه چت گونه بین دو نفر باشد ، بیشتر موجب وقت گیری از خود افراد و همچنین ضایع کردن وقت بازدید کنندگان می شود.
    اینه که از قدیم گفته اند:
    کم گوی و گزیده گوی چون دُر

  18. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (شنبه 22 مهر 91)

  19. #100
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام خانم مهر نوش 1 محترم سو ا ل از شما
    1ـ مدیرهمدردی چه شکلی هستن
    2ـ چه خوانننده موسیقی دوست دارید
    3ـ علم منطق و معنویات چه قدر است
    4ـبهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بوده
    5ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
    6ـایا تالار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
    7ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کنید
    8ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
    9ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
    10ـیک بیت شعر قشنگ بگو
    11_جمله زیر در یک خط توصیف کن
    مدیر همدردی
    فرشته مهربان
    اقای کیوان
    اقای حامد
    محمد ابراهیمی
    خانم ویدا
    خانم نادیا 7777
    پدر بزرگ
    دختر مهربون
    پاییزان
    انی
    خانم مریم 123
    خانم بهار شادی
    خانم بی دل
    خانم فکور
    خانم بهار زندگی
    مسافر زمان

    امیدوارم همیشه موفق باشید

  20. 2 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (جمعه 21 مهر 91)


 
صفحه 10 از 40 نخستنخست 123456789101112131415161718192030 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.