سلام امید جان خسته نباشی
خوش اومدی به صندلی داغ...
1-گفتی شاغلی؟از شغلت راضی هستی ؟
2-دوست داری همسرت همکارت باشه؟
3- به این سوال اول فکر کن بعد جواب بده ؟ok?اولین چیزی که برات در مورد انتخاب یک دختر مهمه چیه؟
4-دوست داری عاشق بشی؟
5-از چه جور شخصیت دختر خوشت میاد؟(منظورم از یه دختر ساده و با متانت یااز یه دختر شاد و شیطون)اگه میشه توضیح بدید؟
6-چقد نظر خانوادت برای انتخاب همسرت مهمه؟اگه اونی که تو بپسندی اونا نپسندند چکار میکنی منصرف میشی؟
7-نظرت درمورد دختری که زیاد شوخی کنه و بخنده چیه؟(این سوال ذهن منه در مورد نظر اقایون در مورد این قضیه)
.8-چجور تیپی میزنی؟ساده یا فشن؟
9-اگه اون 200سکه ای که مدال اوران المپیک گرفتند تو داشتی باهاش چکار میکردی؟
و اخرین سوال
10-نظرت در مورد خودت از خودت راضی هستی؟فکر میکنی به اون چیزی که
میخوای میرسی؟
ممنون![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)