فقط حیات من براشون مهمه روحیه ام اهمیتی نداره واسه این میگم سرد.
تشکرشده 8 در 3 پست
فقط حیات من براشون مهمه روحیه ام اهمیتی نداره واسه این میگم سرد.
dentis (پنجشنبه 27 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)