هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم
کجایی کودکی؟؟؟؟ صفا؛ صمیمیت؛ صداقت؛ راستی؛ یک رنگی؛ مداد جادو؛ پروفسور بالتازار؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش می شد کودک موند تا تو دنیای پاک و بی آلایش کودکی زندگی کرد!
امان از بزرگی!!!!!
الهی بد نبینین تا بشی بد نبین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)