فرشته مهربان عزیز
من یه راهی به ذهنم رسیده:D
هر کاربر دو سه تا نام کاربری بسازه مثلا فکور1 فکور 2 فکور3
بعدا با هر کدوم 2 پست بزنه :D
چه میشه کرد آدم رو به خلاف میکشونید اینجا خلاف کار هم شدیم![]()
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
فرشته مهربان عزیز
من یه راهی به ذهنم رسیده:D
هر کاربر دو سه تا نام کاربری بسازه مثلا فکور1 فکور 2 فکور3
بعدا با هر کدوم 2 پست بزنه :D
چه میشه کرد آدم رو به خلاف میکشونید اینجا خلاف کار هم شدیم![]()
فکور (جمعه 28 مهر 91)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
اگه میتونی بساز بینیم
مگر نمیدونی داشتن نامهای کاربری متعدد و این نوع استفاده ها نیز جیزهیعنی
.
فرشته مهربان (پنجشنبه 27 مهر 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم => نیستم => هستم
کجایی کودکی؟؟؟؟ صفا؛ صمیمیت؛ صداقت؛ راستی؛ یک رنگی؛ مداد جادو؛ پروفسور بالتازار؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش می شد کودک موند تا تو دنیای پاک و بی آلایش کودکی زندگی کرد!
امان از بزرگی!!!!!
الهی بد نبینین تا بشی بد نبین![]()
هستی (شنبه 29 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
با اجازه فرشته مهربون طاقت نیاوردم
من فردا آف هستم سهمیه فردامو الان استفاده میکنم.
.....................................
چه خوب شد آبجی هستی اومدی بوستان همدردی .
وقتی نام کاربریتو دیدم خوشحال شدم.
خیلی خوبه اینجا روحیه میگیری کودک درونت شیطنت میکنه .
منکه دیگه این کودک درون از دستم در رفته نمیتونم بگیرمش بس که شیطونه .منم پیره مرد
به پاش نمیرسم.
.............................
من رفتم 1 پست دیگه سهمیه دارم با شنبه میشه 3 پست .![]()
پدربزرگ (شنبه 29 مهر 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
دوستان سلام.من دیشب یه خوابی دیدم صبح که بیدار شدم خودم کلی خندیدم.گفتم بیام برای شما هم تعریف کنم مستفیض بشید :D
دیشب تا نزدیک ساعت دو داشتم تو تالار گشت و گذار میکردم.بعد از قبل تصمیم داشتم دوتا تاپیک بزنم.
همیشه هم واسه من سواله که چرا من 180 تا ارسال دارم ولی هیچ وقت تعداد ارسال هام از 75 بالاتر نمیره و من کماکان عضو عادی هستم بعد از سه سال![]()
با همین افکارخسبیدم و خواب دیدم که اون دوتا تاپیک رو زدم و ارسال هام شده 92.باور کنید دقیقا 92 بود تو خوابم.بعد تو خواب داشتم تلاش میکردم که زود تر 8 تا پست دیگه بزنم تا قبل از اینکه سطل زباله تالار فعال بشه
من ستاره هام دوتا بشه و ...
همین جور تو هول و ولا بودم که پست جدید بذارم که بیدار شدم و کلی به خودم خندیدم.
این عضو عادی بودنم عقده ای شده واسه من
آقا اصلا بیاید به صورت افتخاری منو عضو فعال با چهار ستاره ی زرد معرفی کنید.ثواب داره هاااا :)
راحیل خانوم (شنبه 29 مهر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
پایین اسم منو داشته باشد
:D
عضو فعال شدیماااااااااااااااااا
چرا تبریک نمیگییییییییییییییییییییی د؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نادیا-7777 (دوشنبه 01 آبان 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
تبریکات ویژه ما رو قبول بفرمایید سرکار خانوم نادیا عضو فعال.....!!!
نادیا جدی عضو فعال به آواتار و خودت میخوره ها.....
مبارک باشه دوستی![]()
ویدا@ (دوشنبه 01 آبان 91)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
تبریک نادیا جان امیدوارم به مدارج بالاتر برسی ;)
eghlima (دوشنبه 01 آبان 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
مبارک باشه نادیا جان منتظر مدارج بالاترت هستیم.
اونی که یک زمانی می خواستمش بهم پیام داده که من تو رو جدی نمی گرفتم.![]()
فرهنگ 27 (دوشنبه 01 آبان 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام
دیشب یه خواب عجیب غریب دیدم (تقصیره راحیله.اون اومد گفت منم رفتم خوابیدم و خواب دیدم.)!
تقریبا اکثر بچه ها بودن !
z o h r e h بود که به جای کله اش نام کاربریش بود!
پدر بزرگ یه قبض طولانی دستش بود و همش داد میزد !
فکور داشت پاور پوینتاش رو اماده میکرد و همش میگفت بابا من پزشک نیستم.!
نادیا داشت ذوق میکرد.نمیدونم چرا.احتمالا به دلیل ارتقا نام کاربریش بوده !
اینم اضافه کنم در پس زمینه خوابم راحیل و فرهنگ دنبال هم میکردن.(مثل بچه ها که گرگم به هوا بازی میکنن)!!
اقای ابراهیمی لباس کاراته تنش بود !
عجب کابوسی بود !!!!!
maryam123 (دوشنبه 01 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)