ببخشید یه سوال ازتون و از روانشناساتون دارم؛نوشته اصلی توسط s@h@r
کسی که ترس اینرو داره که مبادا مورد تجاوز قرار گیره و از ترس از منزل هم بیرون نمی ره، با روش غرقه سازی که توضیح دادید، چطور درمانش می کنند؟
تشکرشده 40 در 8 پست
ببخشید یه سوال ازتون و از روانشناساتون دارم؛نوشته اصلی توسط s@h@r
کسی که ترس اینرو داره که مبادا مورد تجاوز قرار گیره و از ترس از منزل هم بیرون نمی ره، با روش غرقه سازی که توضیح دادید، چطور درمانش می کنند؟
تشکرشده 53 در 34 پست
من که روانشناس نیستم ولی کتاب از حال بد به حال خوب رو که خوندم فکر میکنم بهتر این کار رو کرد که با یکی از نزدیکانش که در کنارش احساس امنیت میکنه قرار بگذارن برن بیرون اون همراه در یک فاصله کوتاه جلوتر بایسته تا اون شخص خودش رو تنها به اون فرد جلویی برسونه و همین جور فاصله رو بیشتر کنن تا ترسش ریخته بشه.
s@h@r (دوشنبه 08 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)