در ضمن حتماً حتماً پارسی بنویس.دگمه های* کنترل+شیفت* را با هم بگبر تا صفحه کلیدت پارسی گردد.
تشکرشده 926 در 486 پست
در ضمن حتماً حتماً پارسی بنویس.دگمه های* کنترل+شیفت* را با هم بگبر تا صفحه کلیدت پارسی گردد.
گرد آفرید (چهارشنبه 09 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)