به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1391-1-08
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    923
    سطح
    16
    Points: 923, Level: 16
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 84 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    به نظر من واسه این سؤال جدیدتون یه تایپک مجزا باز کنید بهتر جواب میگیرین

    اما در مورد سؤالتون منم مث شما دوست دارم که دوستان بگن و یاد بگیرم
    ولی تا جایی که خودم میدونم:

    باید شوهرمون باشه اصل زندگیمون
    خانوادش فرعیات هستن
    نباید به خاطر فرعیات هیچوقت ارتباطمون با اصل کاری آسیب ببینه
    پس هیچ وقت شوهر رو توی محکمه مون قاضی نکنیم یا نخوایم که با خانوادش به خاطر ما دهن به دهن بشه
    و مشکلاتی که با خانوادش برامون پیش میاد اگر تأثیری تو زندگیمون نداره اصلاً بهش انتقال ندیم و حتی خودمون هم بهش فکر نکنیم

    مثلاً در همین موردی که شما گفتین به نظر من هم باید گذشت کنین
    ولی اینو قبول ندارم که اصلاٌ به روی خودتون هم نیارین
    مثلاً همون روز سرسنگین برخورد کنین باهاش که بفهمه از حرفش ناراحت شدین
    یا اینکه بهش بگین که من از اون حرفت ناراحت شدم. به خاطر اینکه اصلاً به نظرم در شأن تو نیست که اینجوری حرف بزنی.
    کلاً هم هرکاری میخواین بکنین با خود خواهرشوهر مشکلو حل کنین
    به شوهر انتقال ندین
    چون اون که مسئولیتی در برابر رفتارهای خانوادش نداره
    همون طوری که شما هم مسئول رفتار خانوادت نیستی

    بهتره که رابطمون با خانواده شوهر خیلی رسمی و با احترام باشه و یه سری حد و حدودا رعایت بشه
    مثلاً شوخیایی که با دوستامون می کنیم با اونا نکنیم چون رومون به هم باز میشه
    و هر جرف دیگه ای رو هم ممکنه بشنویم اون وسط!

    اگه خوشمون نمیاد که بخوان تو کارامون دخالت کنن یا نظری بدن،
    در مورد کارایی که انجام میدیم خیلی بهشون اطلاعات ندیم.
    سربسته صحبت کنیم

    این لینک هم کمکتون میکنه:
    http://www.hamdardi.net/thread-14015.html

    کلاً اگه یه جستجو انجام بدی و خانواده شوهر و مادرشوهر و این چیزا رو سرچ کنی از قسمت بالای صفحه
    خیلی چیزا میتونی پیدا کنی
    چون تایپک زیاده تو این موضوع

  2. کاربر روبرو از پست مفید میثاق تشکرکرده است .

    میثاق (دوشنبه 29 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سردی نسبت به همدیگر و دعواهای گاه و بیگاه (آقای sci منو یادتون میاد؟؟)
    توسط رایحه عشق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 خرداد 97, 04:15
  2. با کار اشتباهی که کردم چه کنم ؟ (دادن کادوی تولد به همکار خانم و عواقب آن)
    توسط مهدی سبز95 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 تیر 94, 16:03
  3. همه فامیل و خانواده شوهرم ااز ما توقعات بی جا دارند و دخالت میکنند و شوهرم هیچ کار جز دعوا با من نمیکند.
    توسط sidni در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 خرداد 93, 23:48
  4. دعوا با خواهر شوهر به خاطر دخالت و توهین های بیش از حد اون به من
    توسط maria_smile در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 خرداد 92, 20:36
  5. دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من
    توسط mehrdad399 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 00:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.