به نظر من واسه این سؤال جدیدتون یه تایپک مجزا باز کنید بهتر جواب میگیرین
اما در مورد سؤالتون منم مث شما دوست دارم که دوستان بگن و یاد بگیرم
ولی تا جایی که خودم میدونم:
باید شوهرمون باشه اصل زندگیمون
خانوادش فرعیات هستن
نباید به خاطر فرعیات هیچوقت ارتباطمون با اصل کاری آسیب ببینه
پس هیچ وقت شوهر رو توی محکمه مون قاضی نکنیم یا نخوایم که با خانوادش به خاطر ما دهن به دهن بشه
و مشکلاتی که با خانوادش برامون پیش میاد اگر تأثیری تو زندگیمون نداره اصلاً بهش انتقال ندیم و حتی خودمون هم بهش فکر نکنیم
مثلاً در همین موردی که شما گفتین به نظر من هم باید گذشت کنین
ولی اینو قبول ندارم که اصلاٌ به روی خودتون هم نیارین
مثلاً همون روز سرسنگین برخورد کنین باهاش که بفهمه از حرفش ناراحت شدین
یا اینکه بهش بگین که من از اون حرفت ناراحت شدم. به خاطر اینکه اصلاً به نظرم در شأن تو نیست که اینجوری حرف بزنی.
کلاً هم هرکاری میخواین بکنین با خود خواهرشوهر مشکلو حل کنین
به شوهر انتقال ندین
چون اون که مسئولیتی در برابر رفتارهای خانوادش نداره
همون طوری که شما هم مسئول رفتار خانوادت نیستی
بهتره که رابطمون با خانواده شوهر خیلی رسمی و با احترام باشه و یه سری حد و حدودا رعایت بشه
مثلاً شوخیایی که با دوستامون می کنیم با اونا نکنیم چون رومون به هم باز میشه
و هر جرف دیگه ای رو هم ممکنه بشنویم اون وسط!
اگه خوشمون نمیاد که بخوان تو کارامون دخالت کنن یا نظری بدن،
در مورد کارایی که انجام میدیم خیلی بهشون اطلاعات ندیم.
سربسته صحبت کنیم
این لینک هم کمکتون میکنه:
http://www.hamdardi.net/thread-14015.html
کلاً اگه یه جستجو انجام بدی و خانواده شوهر و مادرشوهر و این چیزا رو سرچ کنی از قسمت بالای صفحه
خیلی چیزا میتونی پیدا کنی
چون تایپک زیاده تو این موضوع









علاقه مندی ها (Bookmarks)