من پسر نیستم، ولی با اجازتون نظر میدم

میشه همین الان، چندتا دلیل برای ازدواج کردن بگید و چند تا دلیل هم برای مجرد موندن... (البته منظورم مجرد همیشگی نیست ها، مثلا تا سال آینده)