به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظرتون در مورد حجاب چیست؟

رأی دهندگان
39. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • با حجاب موافقم

    28 71.79%
  • حجاب را قبول ندارم

    11 28.21%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 2 از 28 نخستنخست 12345678910111222 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 277

موضوع: حجاب

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 87 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1386-10-02
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    5,556
    سطح
    48
    Points: 5,556, Level: 48
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 40 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حجاب

    آیه نور



    گفت: بنویس،گفتم راجع به چه ؟

    گفت:مثلا راجع به حجاب

    تعمقی کردم و نفسی کشیدم، گفتم حجاب آیه نور است .

    گفت: یعنی در سوره نور است

    گفتم نور مایه روشنائی واگر نور نباشد ظلمت خواهد بود .اگرحجاب که آیه نور است نباشد جامعه را فساد تاریکی خواهد گرفت .

    گفت: یعنی مردم از نعمت خدا محروم باشند ؟

    گفتم : یعنی مردم از نعمت خدا درست استفاده کنند یعنی مردم اسراف نکنند اجحاف نکنند،از نعمت خدا در راه گمراهی بندگان خدا استفاده نکنند.

    گفت: ای بابا دلت پاک باشد این حرفها مال قدیمیهاست

    گفتم : دل من و تواز زهرا (س)وعلی (ع) پاکتر نیم باشد . که بانوی دوعالم حضرت زهرا خود را از کور می پوشانده ومولای مومنان حضرت علی به زن جوان سلام نمی کرده

    گفت: ما مخلص همه ائمه هم هستیم اما مقتضیلت زمان چه می شود ؟

    گفتم: مرا یاد داستان فرعون و موسی انداختی

    گفت: باز پرت پراندی ،آخر چه ربطی دارد؟

    گفت: وقتی حضرت موسی نزد فرعون رفت فرعون گفت (( فما بال القرون الالی))

    یعنی پس جریان پیشینیان چیست ؟ وموسی جواب داد(( علم آن نزد خدا محفوظ است وخدا چیزی را فراموش نمی کند.))

    گفت : ما که نفهمیدیم

    گفتم : همه ما خودمان را امت جدید می دانیم وفکر می کنیم (( حرف نو )) زدن یعنی خلاف شریعت عمل کردن حال آنکه اینگونه فکرکردن ((فرعونی)) فکر کردن است با اینکه هزاران سال است از مرگ فرعون می گذرد .

    گفت: ترا به خدا اینقدر صغری وکبری نچین دو خط برایم راجع به حجاب بنویس

    گفتم : حجاب یعنی عفت ، حجاب یعنی عصمت ، حجاب یعنی مصونیت

    گفت: بگو حجاب یعنی زن را در چهار دیواری قرار دادن و پرده بر او کشیدن .

    گفتم : حجاب یعنی زن و مرد را در حصن خدائی بودن قرار دادن پرده عصمت بر گوهر عفت کشیدن و جامعه را از آتش دوزخی شدن نجات دادن .

    گفت: بابا ما که مخلص امام حسین و همه ائمه هم هستیم دلت پاک باشد .

    گفتم : تو اندیشیده ای چشمی که به ماهرویان دنیا افتاد به جمال قمر بنی هاشم نخواهد افتاد .

    تو فکر کرده ای دستی که به نامحرم خورد لیاقت گرفتن دامان پاک فاطمه را نخواهد داشت

    هیچ می دانی اندیشه ای که به نامحرم مشغول شد محرم خیال خدا نخواهد شد.

    گفت: پس ما خیلی هم مخلص ائمه نیستیم

    گفتم: باید عامل به فرمان ولایت باشیم .

    گفت: حجاب پس فقط دل نیست .

    گفتم : به آن هم هست .

    گفت: پس حجاب فقط برای زن هم نیست .

    گفتم برای آن هم هست

  2. کاربر روبرو از پست مفید dani تشکرکرده است .

    dani (یکشنبه 02 تیر 87)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حجاب

    نقل قول نوشته اصلی توسط کسی مثل هیچکس
    سلام

    حتی دیدن یک انگشت از زن هم باعث تحریکشون بشه. بیاید نذاریم نسل های دیگه اینطوری بار بیان

    اگه با این مسائل عادی تر برخورد کنیم خیلی بهتره
    سلام

    منظور من از حجاب این نیست که حتی انگشت پا و دست خود را بپوشانند ،

    آیا شما الان در جامعه ای زندگی می کنید از این مدل زنها زیاد وجود دارد یا برعکسش ؟

    که مردها عقده ای شده اند ، مردها بی جنبه شده اند مشکل از حجاب نیست ....

  4. کاربر روبرو از پست مفید زیبا. تشکرکرده است .

    زیبا. (جمعه 26 اسفند 90)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حجاب

    نقل قول نوشته اصلی توسط dani
    سلام
    نبود که زنان باید سر تا پایشان را زیر چادر و مانتو های بلند بپوشانند این مسئله را باید به زنان بی حجاب در جامعه گوشزد کرد و به آنان گفت این کشور اسلامی است .
    سلامdani جان
    ورودت را به این سایت خوشامد می گویم :D
    موضوع خوبی را بر خلاف سن کمت شروع کردی من برخلاف گرد آفرید عقیده دارم زمینه های پرورش جوانان را باید از نوجوانی تقویت کرد تا بتواند در آینده جوانی با ایمان و عقیده محکم پرورش پیدا کند .
    امیدوارم در راهت موفق باشی :)

    عزیزم من هدفم از نوشته هام این نبود که زنان سر تا پایشان را بپوشانند
    چرا این برداشت را کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من گفتم که کسی که می خواهد عفیف باشد نباید حجابش را شل بگیرد به این معنی نیست که حتما چادر بپوشد هر لباسی که برازنده یک خانم متشخص باشد را بپوشد اما نوع پوشش، ونوع آرایش ،و.... طوری نباشد که برای دیگران جلب توجه کند و نا خواسته باعث شود شرایط گناه را برای دیگران بوجود آورد .

  6. 3 کاربر از پست مفید زیبا. تشکرکرده اند .

    زیبا. (شنبه 12 مرداد 87)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: حجاب

    دانی،برای سعادت خودت هم شده دوباره به اندرزهای بزرگترت گوش کن،من برایت که چون نهالی نورس و البته آفت زده ای،احساس نگرانی می کنم:
    پسر یا دختر خوبم،در این سن که شما هنوز به بلوغ عقلی و عاطقی نرسیده ئی،بهتر است سه سفارش مرا گوش کنی:
    1-اول اینکه ادب و طرز معاشرت را که بسیار مهم است یاد بگیر، تا مثلا با بزرگتری که سه برابر سن تو را دارد با الفاظ جان یا عقاید خوشکلتان با او صحبت نکنی.البته این ناشی از تربیت ناقص تو است،ولی بهتر است اول احترام و ادب را بیاموزی؛
    2-عوض آنکه بیایی و پشت اینترنت بنشینی،برو و درسهایت را خوب بخوان تا در درسهایت نمره بیست گرفته و پدر و مادرت را شاد نمایی؛
    3-این مطالبی را که در کتب درسی یا جای دیگر دیده و می شنوی زیاد فکرتو بهشون درگیر نکن و بدان که تو هنوز تازه در اول نوجوانی هستی و باید به بازی و دروست برسی و کارهای دیگری داری که بهتر است اول اونها را انجام بدهی؛
    هر چند که با این سن کمت تأثیر پذیری خوبی داری؛؛؛

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حجاب

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    1-اول اینکه ادب و طرز معاشرت را که بسیار مهم است یاد بگیر، تا مثلا با بزرگتری که سه برابر سن تو را دارد با الفاظ جان یا عقاید خوشکلتان با او صحبت نکنی.البته این ناشی از تربیت ناقص تو است،ولی بهتر است اول احترام و ادب را بیاموزی؛
    2-عوض آنکه بیایی و پشت اینترنت بنشینی،برو و درسهایت را خوب بخوان تا در درسهایت نمره بیست گرفته و پدر و مادرت را شاد نمایی؛
    3-این مطالبی را که در کتب درسی یا جای دیگر دیده و می شنوی زیاد فکرتو بهشون درگیر نکن و بدان که تو هنوز تازه در اول نوجوانی هستی و باید به بازی و دروست برسی و کارهای دیگری داری که بهتر است اول اونها را انجام بدهی؛
    هر چند که با این سن کمت تأثیر پذیری خوبی داری؛؛؛
    سلام گرد آفرید ؛

    چرا اینطور پرخاشگرانه صحبت میکنی تازه اون به تو احترام گذاشته که تو را با الفاظ جان و ...صدا زده و این ناشی از تربیت کاملا درست و صحیح اونه ...
    بعد هم باید یک نوجوان را تشویق کرد تا در انتخاب راه درستش با اراده قوی تری پیش بره نه اینکه همان اول راه انرژی و توان اون و ازش بگیری :(:(:(

  9. #16
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حجاب

    سلام dani
    دوست خوبم ورودت را به میان اعضاء صمیمی تالار همدردی خوش آمد می گویم. من احساس افتخار می کنم که در کنار عزیزانی در این تالار هستم که بعضی از آنها مثل dani با وجود اینکه سن او از اعضاء دیگر شاید کمتر باشد، اما اندیشه ای قوی ، و صداقتی مثال زدنی و سعه صدری عالی دارد. از تو دوست خوبم می خواهم در کنار ما بمانی و ما را با قلم غنی خود بهره مند نمائید.
    همچنین از زیبا.ده که با تلاش مثال زدنی خود در زمان کوتاهی موضوعاتی خلاقانه ایجاد کرده اند و در مدیریت بعضی موضوعات هم خیلی عالی ظاهر شدند تشکر می کنم از جمله همین موضوع.
    امیدوارم در کنار همه دوستان، زمینه ای فراهم گردد تا با فضا سازی مناسب این تالار شرایط رشد و نمو برای همه ما بیش از پیش مهیا گردد.

  10. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: حجاب

    سلام dani :
    با توجه به سنت واقعا گل کاشتی !
    من نمیخوام نظرت رو رد یا تایید کنم چون میبینی که خود زنها اکثرا با مفهوم کلی حجاب موافقند و در نوعش شاید با هم اختلاف نظر دارند پس من به عنوان یک مرد نمیخوام کاسه ی داغتر از آش باشم .
    اما همین که تو دوست گلم میتونی از الان این مطالب رو بنویسی و فکر کنی و از ایده و نظرت دفاع کنی به نظر من عالیست و میتونه در آینده تو رو به یک خودساختگی خوبی برسونه .
    البته باید بدونی که تعصب و جهل و جر و بحث آفت های اندیشیدن هستند و میتونند به مرور زمان ما رو داخل پیله ای کنند که در اومدن ازش سخته و ما منزوی میشیم و مردم ما رو ترد میکنند .
    ****باید همیشه یه روزنه واسه اشتباهاتت توی ذهن و فکرت خالی بذاری .**** تا دوچار جمود و رکود نشی و مثل موج در حرکت باشی و بدونی که ایستادن و درجا زدن یعنی هلاکت موج و از بین رفتن .
    dani عزیز برات در همه ی لحظات عمرت آرزوی شادی، موفقیت و خوشبختی میکنم و امیدوارم زیر سایه مولانا امام مهدی (عج ) سربلند باشی و مدارج علمی و اخلاقی رو پی در پی طی کنی .

  11. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (جمعه 26 اسفند 90)

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 خرداد 90 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1386-10-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,937
    سطح
    39
    Points: 3,937, Level: 39
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حجاب

    سلام به همه دوستای خوبم
    منم تازه واردم و با این امید شروع کردم که بتونم یه چیزایی یاد بگیرم و یه چیز هر چند کوچک یاد بدم.
    برای شروع چیزی بالاتر از این نمی بینم که بگم:
    یا علی!

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 87 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1386-10-02
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    5,556
    سطح
    48
    Points: 5,556, Level: 48
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 40 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حجاب

    سلام دوستان عزیز
    1.خیلی ممنونم از اینکه درباره ی حجاب نظر دادین سپاسگذارم.
    2.در موردسنم:عزیزان من 17سال دارم و در رشته نقشه کشی صنعتی مشغول ادامه تحصیل هستم.
    امکان دارد این سوال پیش آید که چرا من اول گفتم 12سال سن دارم منظور بدی نداشتم و از دوست عزیز ((گرد آفرید))عذر می خواهم به خاطر طرز معاشرتم با او.من می خواستم در این جا خودم را کوچک بنامم و طرفم را بزرگ اصلاً نمی دانستم که شما باور کنید که من 12سال سن دارم خلاصه منو بخشید.
    3.جا داره اینجا از دوست خوبم ((زیبا.ده)) به خاطر راهنمایی و ارشاد بنده و از نظرات خوبشون سپاسگذارم.
    4.از شما مدیر عزیز آقای ((سنگ تراشان)) ممنونم به خاطر راهنمایی و تشویق شما واز دوست گرامی ((MASHOOGH HAMINJAST)) به خاطر نظرتان سپاسگذارم. بدرود.

  14. کاربر روبرو از پست مفید dani تشکرکرده است .

    dani (پنجشنبه 30 خرداد 87)

  15. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: حجاب

    بابا خوب همه رو گذاشتی سر کاراااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


 
صفحه 2 از 28 نخستنخست 12345678910111222 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.