از خوندن این پست خیلی لذت بردم و دوست دارم یکنفر اینو توی نت برداری از همدردی 2 نقل کنه تا همیشه توی اون تاپیک بمونه و دیگران هم از خوندنش لذت ببرند و به یاد نعمتهایی که دارند بیوفتند .![]()
تشکرشده 1,247 در 437 پست
از خوندن این پست خیلی لذت بردم و دوست دارم یکنفر اینو توی نت برداری از همدردی 2 نقل کنه تا همیشه توی اون تاپیک بمونه و دیگران هم از خوندنش لذت ببرند و به یاد نعمتهایی که دارند بیوفتند .![]()
digitalman (یکشنبه 21 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)