بهتره به شوهرت اولتیماتوم بدی اگر انجام نداد قهر کن برو خونه بابات
اون موقع همشون می فهمن ناراحتی
لااقل انقده تو خونه شما بهش خوش نمیگذره
ببخشید رک گفتم
تشکرشده 89 در 49 پست
بهتره به شوهرت اولتیماتوم بدی اگر انجام نداد قهر کن برو خونه بابات
اون موقع همشون می فهمن ناراحتی
لااقل انقده تو خونه شما بهش خوش نمیگذره
ببخشید رک گفتم
mari1 (چهارشنبه 07 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)