اره شبنم جان اشتباه کردی.منم اومدم اینجا مشکلم رو گفتم ولی کارشناس یا ستاره دارها نظری ندادند.اینجا برای خودشون همدردیه.در حالیکه انلاین بودند ومشکل من رو هم خوندن. در حالیکه همون لحظه تاپیک یکی از خوداشون با سرعت نور از طرف کارشناسها بالا میرفت
تشکرشده 158 در 43 پست
اره شبنم جان اشتباه کردی.منم اومدم اینجا مشکلم رو گفتم ولی کارشناس یا ستاره دارها نظری ندادند.اینجا برای خودشون همدردیه.در حالیکه انلاین بودند ومشکل من رو هم خوندن. در حالیکه همون لحظه تاپیک یکی از خوداشون با سرعت نور از طرف کارشناسها بالا میرفت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)