اره شبنم جان اشتباه کردی.منم اومدم اینجا مشکلم رو گفتم ولی کارشناس یا ستاره دارها نظری ندادند.اینجا برای خودشون همدردیه.در حالیکه انلاین بودند ومشکل من رو هم خوندن. در حالیکه همون لحظه تاپیک یکی از خوداشون با سرعت نور از طرف کارشناسها بالا میرفت