گاهی هم اینطور افراد با تجربه ای که دارند همیشه به خود نهیب میزنند که من به دلیل آنکه طعم تلخ این تجربه را چشیده ام حاضر به جدایی و طلاق نیستم و حاضر نیستم این وضع دشوار برای بچه هایم پیش بیاید این را چه میگویید ؟نوشته اصلی توسط arireza
آقای رضا از طرف دیگر اگر به خانمی که انتخاب کرده اید اطمینان کامل داشتید کمتر تردید میکردید پس مورد خود را بیشتر بشناسید تا محکمتر قدم بردارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)