نقل قول نوشته اصلی توسط arireza
2- چون قبلا این اتفاق در زندگی والدینش افتاده برایش شاید طبیعی شده باشه واون حراس ازپاشیده شدن زندگی را نداشته باشه وسرموضوعات کوچک هم دم ازناسازگاری بزنه .البته من با فرمایش شما موافقم اما مورد 2 یکم منو دودل کرده برای همین نظر خواستم .(تشکر)
گاهی هم اینطور افراد با تجربه ای که دارند همیشه به خود نهیب میزنند که من به دلیل آنکه طعم تلخ این تجربه را چشیده ام حاضر به جدایی و طلاق نیستم و حاضر نیستم این وضع دشوار برای بچه هایم پیش بیاید این را چه میگویید ؟
آقای رضا از طرف دیگر اگر به خانمی که انتخاب کرده اید اطمینان کامل داشتید کمتر تردید میکردید پس مورد خود را بیشتر بشناسید تا محکمتر قدم بردارید.