من از شما مي پرسم كه چرا خانمها نبايد آرايش كنند؟
يا اينكه چرا فقط در موارد خاصي بايد آرايش كنند؟
مشكل اصلي به نوع نگاه جامعه مربوط ميشه كه بايد اصلاح بشه.
تشکرشده 6 در 3 پست
من از شما مي پرسم كه چرا خانمها نبايد آرايش كنند؟
يا اينكه چرا فقط در موارد خاصي بايد آرايش كنند؟
مشكل اصلي به نوع نگاه جامعه مربوط ميشه كه بايد اصلاح بشه.
پرنیان عاقلی (دوشنبه 14 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)