خدایا قربون حسینم شم؛
به خودش، قیامش و حقانیتش همیشه ایمان داشتم ولی امسال عجیب درکش کردم.
اینکه دشمنش قدر بود و اطرافیانش نادان و دنیاپرست!
چطور دشمن قدرش افرادی که قول مساعدت حسین رو داده بودند رو یا فریفت، یا وعده جاه و مال داد، یا ارعاب کرد، و.... !
حسین ماند و یاران مخلصش!
یا امام مظلوم می دونستی حرفت حقه و خدایی، با اینکه خودت و یارانت تنها موندید، نتونستی از حق روبرگردونی، از علی اصغرت گذشتی ولی از خدای خودت نه! تنها موندی با یارانت ولی تسلیم نشدی!
خدایا به ما بصیرت یاران حسین را بده!
راه راست و حق را نشانم بده!
خدایا ما را از بندگان مخلص خودت قرار بده!







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)