سلام
باتشکرازپاسخ مدیرهمدردی . اگرامکان دارد مقاله ذکر شده را زودتر درتالار قرار بدید تا درمدت زمانی که دارم بتوانم ازآن استفاده کنم.
ودیگه اینکه باتوجه به صحبتهای انجام شده بادختر خانم مذکور متوجه شدم که ایشان بعضی ازکارهای نظافتی را بیشتر دوست داره خودش انجام بده وروی تمیزی خیلی حساسه .البته خوب شاید این دلیل محکمی نباشه وتمیزی تاحد معقول خیلی خوبه . ولی من فکرکردم که این قضیه باید بیشتر بررسی بشه وباافراد متخصص صحبت بشه (مدیر همدردی و...) تا درآینده مشکلی پیش نیاد.
بازم ممنونم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)