من همیشه اعتقادم اینه و بارها و بارها هم بهش رسیدم و با چشمای خودم دیدم که زرنگی آدمو به جایی نمی رسونه پس خیالت تخت اونی که فکر میکنی زیر آبتو زده یه جا جواب کارشو می بینه...این از اون
یه خدایی هم هست که خودش گفته «چه بسا چیزی را بد بدانید و در آن خیری نهفته باشد و ...» من مطمئنم این قضیه شما هم همین طوره و قطعا قراره اتفاقای بهتری توی زندگیت بیوفته....فقط خواهشا خودت با افکار بد و منفی جلوی اومدن اون اتفاق خوب رو نگیر ...پس پاشو و خوشحال باش...دنیا که تموم نشده ...پاشو تدارک اون اتفاق خوبرو ببین و اگه فکر میکنی همش به خاطر بی عرضگی خودت بوده پس خیــــــــلی کار داری![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)