سلام
تو میتونی بری خواستگاری داری ولی کسی تو فامیل نفهمه اینو میتونی از خونواده دختر بخوای .مطمئن باش اونا هم چیزی نمیگن تا قطعی شدن کار.البته سنت واسه عاشقی و ازدواج کمه .اگه یکم صبر کنی بهتره.
من 22 سالمه عاشق شدم همه اعضای تالار میگن سنت کمه و عجله دارم به تو ام مطمئن باش همچین چیزایی میگن
به نظر من عاشقی سن و سال خاصی نمی خواد و بسته به افراد و موقعیت ها کاملا متفاوته.
با آرزوی موفقیت









علاقه مندی ها (Bookmarks)