همانطور که دوستان گفتن وظیفه زن درقبال همسرش تامین نیازهای جنسیشه. این مسئله از دوحال خارج نیست یا اینکه شما رفتارجنسیتونو تغییر میدید به طوری که نیازهای همسرتون برطرف میشه.یا اینکه شما توانایی تغییر رفتارجنسی خودتونو ندارید.
امااگر شما توانایی تغییر رفتارجنسی خودتون نباشید یا اینکه همسرتون نیازهای جنسی خودشو از یه مسیر دیگه ای برطرف میکنه(ازاونجایی که مذهبی ست،یا صیغه میکنه یازن دوم میگیره اگرمذهبی نباشهتن به روابط نامشروع میزنه) و یا اینکه همسرتون نیازهای جنسی اشو از مسیر دیگری برطرف نمیکنه که دراینصورت عدم تمکین شما ازیه طرف و نیازجنسی او ازطرف دیگر،موجب بروز رفتارهای نابهنجار می شود ازجمله خشونت/پرخاشگری/دل سردی نسبت به همسر/مشکلات روحی/عدم تمرکز/عدم ثبات شخصیتی و...
توی روانشناسی اومده که هرچقدر شخص ادای یه چیزی رو در بیاره رفته رفته جزء شخصیت و اعتقاد اون میشه.یعنی شما هرچند از روی ادا تمایل جنسی به همسرتون نشون بدید. کم کم این جزءشخصیتتون میشه و بعداز مدتی به راحتی وبامیل خودتون به همسرتون تمابل نشون میدید. درکنارش هم میبایست، تغذیه اتونو هم تغییر بدید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)