اگر با خودشان گرمند اما با تو این طورند معلوم می شود كه در ارتباط تو با آنها اشكالی وجود دارد یعنی ممکن است قلبا از تو سرد شده باشند و علتش هم شاید فقط از انها نباشد بلکه شاید کلام یا رفتاری از شما سر زده که به سردی رابطه دامن زده است باشد لذا در رفتارها و برخوردهای خودت باز نگری کن و اگر خطایی دیدی خود را اصلاح كن تا زمینه اصلاح آنها فراهم شود
اما اگر نقصی در کلام و رفتار خودت ندیدی نه تنها از هر گفتار و رفتار خراب کننده ارتباط خودداری کن بلکه سعی کن بدون توقع و انتظار محبت از خانواده همسر ، به آنها محبت كنی
شاید بگوئی: محبت یك طرفه چه فایده دارد جوابش این است كه محبت دلها را نرم و آنها را به هم نزدیک می کند البته این نوع محبت باید طوری باشد که موجب سوء استفاده طرف مقابل نشود.
http://ahlekhaneh.ir








علاقه مندی ها (Bookmarks)