از کارشناسان محترم خواهش میکنم اسم تایپیک مرا تغییر دهند تا آمار بازدید بالا رود و افراد بیشتری نظر بدهند چون برایم مهم است.مثلا بگذارند آیا این اسمش خیانت است؟خواهش میکنم که نظر بدهید چون خیلی حس بدی دارم و دوست دارم نظر بقیه را بدانم