از کارشناسان محترم خواهش میکنم اسم تایپیک مرا تغییر دهند تا آمار بازدید بالا رود و افراد بیشتری نظر بدهند چون برایم مهم است.مثلا بگذارند آیا این اسمش خیانت است؟خواهش میکنم که نظر بدهید چون خیلی حس بدی دارم و دوست دارم نظر بقیه را بدانم
تشکرشده 55 در 21 پست
از کارشناسان محترم خواهش میکنم اسم تایپیک مرا تغییر دهند تا آمار بازدید بالا رود و افراد بیشتری نظر بدهند چون برایم مهم است.مثلا بگذارند آیا این اسمش خیانت است؟خواهش میکنم که نظر بدهید چون خیلی حس بدی دارم و دوست دارم نظر بقیه را بدانم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)