
نوشته اصلی توسط
hasti68
فرشته مهربان
اینکه فرمودین احساس محورم احتمالا در اشتباه هستید. من پا نشدم برم دوست خیابونی پیدا کنم .
من با کسی دوست شدم که ده سال عاشقش بودم و حتی بعد ازدواجش دو سال حالت افسرده شده بود. کسی که همیشه تو رویاهام بوده و برام مثه یه رویا بود...
اینطور نیستم که برم و با هر کسی دوست بشم
این محمممممممد رویاهام بود
شما نمیدونید من این ده سال چه حسی بهش داشتم.هر وقت میدیدمش دست و پاهام میلرزید. اولین روزی که اس داد از لرز رفته بودم زیر دو تا پتو و دستام از بس میلرزید یاری نمیرکد جوابش بدم!!!
فرشته مهربان عزیز من هیچ وقت خود ارضایی نکردم و همیشه از دیدن همچین فیلمایی چندشم میشد!!
ولی راجب اون وسواسی که گفتین حتما پیگیری میکنم.خیییییییلی ممنونم
علاقه مندی ها (Bookmarks)