من کسی هستم که 8 ماه قبل کار تو رو کردم. انقدر حالم بد بود که تو بیمارستان تا ساعت ها به خاطر اینکه نمردم، بلند بلند گریه می کردم. خودکشی ام هم به این خاطر بود که تو اون برهه از زندگیم واقعا واقعا نمی خواستم ادامه بدهم. نفس کشیدن تو اون لحظات واقعا برایم عذاب آور بود.
ولی باورت می شه الان هر وقت یاد اون موقع می افتم، ترس تمام وجودم و می گیره؟ واقعا هر روز خدا رو شکر می کنم که زنده ام. این و بهت گفتم تا بفهمی که همیشه بعد از روزای بد روزای بهتری هم هست.
باورت می شه که الان دارم بهترین روزای زندگیمو تجربه می کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)