همانطور که خودتون گفتید این مسائل رو با همسرتون درمیون گذاشتید ولی نه تنها تاثیرخوبی نداشته بلکه چه بسا نسبت به شما هم سوءظن پیدا بکنه که شما با خانوده اش مشکل دارید. پس به جای توجه به این نکات بهتره که رابطه اتونو با همسرتون خوب بکنید. مطمئن باشید تا همسرتون خودش به این نتیجه نرسه که با خانواده اش رابطه اشو متعادل بکنه تلاش شما بیهوده است و از طرفی بیشتر ترغیب میشه که از شما فاصله بگیره. پس توصیه میکنم که فاصله اتونو با همسرتونو نزدکتر کنید.هرچقدر فاصله اتون نزدیکترباشه،محبتتون و عشقتون نسبت به همدیگه بیشتر میشه و هرچقدر محببتون نسبت به همدیگه بیشتر باشه،زندگی عالی توام با ارامشی رو خواهید داشت و کمتر کسی می تونه توی زندگی شما دخالت بکنه.
پس راهکاراینه که اصلا به مسائلی که گفتید توجه نکنید.مثلاچه همسرتون به خانواده اش کمک مالی بکنه یا نکنه/چه به خواهرش هدیه بده یا نده و...
توجه وتمرکزتون روی رابطه اتون با همسرتون باشه.اگر رابطه ی خوبی بین شما وهمسرتون برقرار شدخواهید دید که به شما جذب میشه واونوقته که روی همدیگه نفوذ خواهید داشت. البته برای ارتقا رابطه اتون شمه و همسرتون نیاز به زمان و صبر دارید.
http://ahlekhaneh.ir
نکته ی آخراینه که در واقع راه برخورد با آدم های مشکل(دوست،همکار یا مادر شوهر یا پدر شوهر) اینه که به خودتون آرامش بدین و با متانت بذارین هر چه میخوان بگن.و اگه موضوعی پیش بیاد و شما رو عصبانی کرد سعی کنید که بر اعصابتون مسلط باشید و با دعوا کردن در واقع حرمت ها شکسته میشه و شاید در زندگی زناشویی تون هم اثر منفی داشته باشه. سعی کنید نسبت به این مسئله حساس نباشید.چون نیازی به حساس شدن ندارید.
http://ahlekhaneh.ir









علاقه مندی ها (Bookmarks)