این مسئله به شما برمی گرده که رابطه هایی که طرف مقابلتون با دیگران داشته وبرای امر ازدواج بوده، آیا شما اون رابطه هارو ناپاک می دونید یا نه. اگر این رابطه هارو ناپاک بدونید، مطمئنا توی زندگی با طرف مقابلتون در آینده با مشکل مواجه میشید...
بهتره که مسئله رو بصورت منطقی نگاه کنید و عاری از هرگونه جانبداری و یا سوءظن احساسی. سعی کنید انتخابتون از روی منطق و عقل باشه و بصورت احساسی تصمیم نگیرید. مسلما اگررفتار منطقی داشته باشید طرف مقابلتون هم متوجه این رفتارمنطقی شما میشه اما اگر رفتارتون برخواسته از احساس و سوءظن بی جهت باشه بازهم طرف مقابلتون متوجه رفتارتون میشه.پس بهتر رفتار و افکار احساسی نداشته باشید.
http://ahlekhaneh.ir








علاقه مندی ها (Bookmarks)