با سلام به خودتون آرامش بدید و با متانت بذارید خانواده همسرتون هر چه میخوان بگن فقط شنونده باشید،جواب شما بهتره «بله، سعي ميکنم» باشه و بعدش دنبال کار خودتون برید؛ چون اين افراد هيچ قلقي ندارن و بايد حرفشون رو در کمال آرامش شنيد تا گفتگو کوتاه بشه. البته اگه صحبتشون با نظر شما موافق نيست میتونید بدون ابراز مخالفت فقط اون رو تاييد نکنيد.در برخورد با آدمهاي مشکل (هر که باشد، دوست، همکار يا مادر شوهریا...) بايد حد فاصل رو رعايت کنيد و مشکل رو ختم بدین وگرنه اونا از کاه، کوه ميسازن و بحران درست ميکنن...
و اگه موضوعی پیش بیاد و شما رو عصبانی کرد سعی کنید که بر اعصابتون مسلط باشید و با دعوا کردن در واقع حرمت ها شکسته میشه و شاید در زندگی زناشویی تون هم اثر منفی داشته باشه.
http://ahlekhaneh.ir








علاقه مندی ها (Bookmarks)